هشدار سازمان بهداشت جهانی در خصوص واکسن تقلبی کرونا

به گزارش کشتی کروز، طبنا نیوز/نماینده سازمان بهداشت جهانی در جمهوری اسلامی ایران درخصوص شناسایی واکسن تقلبی کرونا در مکزیک هشدار داد.

هشدار سازمان بهداشت جهانی در خصوص واکسن تقلبی کرونا

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، دکتر هملمن نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران در نامه ای نسبت به شناسایی واکسن تقلبی کرونا در مکزیک هشدار داد.

دکتر هملمن در این نامه از شناسایی واکسن تقلبی کووید 19 با اسم BNT162b2 در مکزیک اطلاع داد که تقلبی بودن آن تایید شده است و خاطرنشان کرد که این سازمان درنظر دارد هشدار بین المللی و مطلعی رسانی در مورد این محصول جعلی را افزایش دهد.

براساس این گزارش، سازمان غذا و داروی کشور هم در اطلاعیه ای خواهان نظارت کامل معاونان غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی بر فرآیند واکسیناسیون در کشور شد و بعلاوه اطلاع رسانی کامل و مطلع سازی جامعه پزشکی و مردم در مورد احتمال وجود واکسن های تقلبی و عوارض شدید و جبران ناپذیر آن صورت پذیرد.

معاونت غذا و داروی دانشگاه در انتها به تمامی شهروندان توصیه کرد برای انجام واکسیناسیون صرفا به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نموده و از تهیه واکسن از مراکز غیرمجاز نظیر بازار آزاد جداً خودداری نمایند و در صورت داشتن هرگونه سوال یا هدایت با دانشگاه های علوم پزشکی تماس بگیرند.

منبع: همگردی
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1895

به "هشدار سازمان بهداشت جهانی در خصوص واکسن تقلبی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان بهداشت جهانی در خصوص واکسن تقلبی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید