نوسازی ناوگان توزیع از برنامه های تحول پست

به گزارش کشتی کروز، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: 4300 ناوگان موتوری توزیع در کشور داریم که تاکنون 2150 موتورسیکلت در نوسازی ناوگان موتوری توزیع کشور از فرسوده به موتورسیکلت های نو تغییر یافته است.

نوسازی ناوگان توزیع از برنامه های تحول پست

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به برنامه های این نهاد برای طرح تحول اظهار کرد: 4300 ناوگان موتوری توزیع در کشور داریم که بر اساس برنامه تحول در شرکت ملی پست به دنبال نوسازی این ناوگان هستیم.

وی تاکید نمود: تاکنون 2150 موتورسیکلت در نوسازی ناوگان موتوری توزیع کشور از فرسوده به موتورسیکلت های نو تغییر پیدا کردند.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه بیان نمود: پیش از این ناوگان موتوری سه استان آذربایجان غربی قزوین و البرز نوسازی شده بود که تهران نیز به آن اضافه شد.

وجود 500 موتورسیکلت توزیع در تهران

نعمتی وی اضافه نمود :500 موتورسیکلت در تهران وجود داشتند که احتیاج به نوسازی آنها بود و البته بیشترین آمار موتورسیکلت ها در سیستم توزیع پست به شهر تهران مربوط می شد.

وی در انتها اظهار داشت: برنامه این شرکت برای تحول جدی است و تمامی مواردی را که در برنامه ریزی ها اولویت دارند انجام می دهیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 600

به "نوسازی ناوگان توزیع از برنامه های تحول پست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی ناوگان توزیع از برنامه های تحول پست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید