منعی برای دیدار با بهنام محجوبی از سوی قوه قضاییه ایجاد نشده است

به گزارش کشتی کروز، در پی ادعا های مطرح شده در فضای مجازی، مبنی بر عدم اجازه دیدار نزدیکان بهنام محجوبی با وی از سوی قوه قضاییه، اعلام شد چنین موضوعی صحت نداشته و منع قضایی برای دیدار نزدیکان محجوبی با بیمار و اطلاع از شرایط پزشکی وی وجود ندارد.

منعی برای دیدار با بهنام محجوبی از سوی قوه قضاییه ایجاد نشده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در پی ادعا های مطرح شده در فضای مجازی، مبنی بر عدم اجازه دیدار نزدیکان بهنام محجوبی با وی از سوی قوه قضاییه، اعلام شد چنین موضوعی صحت نداشته و منع قضایی برای دیدار نزدیکان محجوبی با بیمار و اطلاع از شرایط پزشکی وی وجود ندارد؛ بنابراین گزارش، فردی به نمایندگی از دراویش گنابادی و همچنین مادر بهنام محجوبی، اجازه دیدار با این زندانی را داشته و هیچ منعی در این خصوص وجود ندارد.

همچنین مادر بهنام محجوبی، ظهر امروز به دیدار فرزند خود رفته و علیرغم پروتکل های بیمارستانی مبنی بر عدم دیدار با بیماران در شرایطی که در آی سی یو بستری هستند؛ اما با مساعدت های اجرا شده هم اکنون نیز امکان دیدار مادر بهنام محجوبی از او فراهم است.

برهمین اساس، ادعای عدم موافقت با دیدار حضوری، افراد احتمالا بنابر ملاحظات پزشکی بیمارستان بوده و ارتباطی با موافقت یا عدم موافقت قضایی ندارد، چرا که مجوز قضایی برای افرادی که درخواست دیدار داشته اند، صادر شده است.

لازم به ذکر است، بر اساس اطلاعیه اداره کل زندان های تهران در خصوص این زندانی، وی از ابتدای سال جاری تا به امروز نیز هیچ درخواست دیداری به جز یک مورد نداشته است، در تاریخ 7 بهمن 99 مادر وی درخواست دیدار داشته اند که دیدار هم اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1679

به "منعی برای دیدار با بهنام محجوبی از سوی قوه قضاییه ایجاد نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منعی برای دیدار با بهنام محجوبی از سوی قوه قضاییه ایجاد نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید