ژاله صامتی: قصه جدیدی درزیرخاکی روایت نمی گردد

به گزارش کشتی کروز، تهران (پانا) - ژاله صامتی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با اشاره به پخش سریال زیرخاکی در ایام عید گفت این سریال قصه جدیدی را روایت نمی کند و ادامه همان مجموعه است که پخش آن به علت بالاگرفتن سویه کرونا و فیلمبرداری قطع شده بود و در ایام نوروز ادامه آن برای مخاطبان پخش می گردد.

ژاله صامتی: قصه جدیدی درزیرخاکی روایت نمی گردد

ژاله صامتی در گفت وگو با پانا درباره پخش سریال زیرخاکی از تلویزیون در ایام عید گفت: به امید خدا زیرخاکی در ایام نوروز از شبکه یک سیما پخش می شود.

وی با اشاره به اینکه این سریال ادامه قسمت سوم زیرخاکی است، اظهار کرد: به علت بالاگرفتن کرونا و رشد روز افزون این بیماری در مقطعی ضبط سریال زیر خاکی تعطیل شد که پس از آنکه شاهد کاهش همه گیری این بیماری شدیم ضبط ادامه این سریال انجام شد که در ایام عید پخش می شود.

این بازیگر یادآور شد: قصه زیرخاکی هیچ تغییری نکرده است و همان قصه است و ما تنها ادامه آن را ضبط کردیم که در ایام عید شاهد پخش آن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه سعی می نماید بسیار گزیده کار باشد گفت: من خیلی کم در سریال یا مجموعه هایی این چنینی به ایفای نقش می پردازم.

این بازیگر شناخته شده سینمای ایران درباره عدم حضورش در چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: در یک فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته بودم که از سوی هیات انتخاب جشنواره فجر برای این رویداد هنری انتخاب نشد و به همین علت سال جاری در جشنواره فیلمی نداشتم.

وی اعلام کرد: علت گزیده کاری من عشق به بازیگری است، هیچ گاه به علت اینکه بیکار نباشم کار نکردم، فقط در کاری قبول می کنم بازی کنم که خیلی آن را قبول داشته باشم.

یادآور می شود، داستان سریال زیرخاکی مربوط به دهه های 1350 و 1360 خورشیدی است و قصه مردی را به تصویر می کشد که در پی زیرخاکی می شود وی در طی داستان درگیر مسائلی همانند؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، یاری به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می شود. جالب است که در همه این موارد او از ماجراهایی که پیرامون تحولات ایران رخ می دهد بی خبر و بی اطلاع و مشغول به کار خودش است.

ژاله صامتی در این سریال در نقش همسر فریبرز(پژمان جمشیدی) به ایفای نقش می پردازد که یکی از دلنشین ترین پارتنرها بازیگری را که در چند سال گذشته از تلویزیون پخش شده است را به نمایش در می آورد.

تا به امروز دو فصل از سریال زیرخاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان از تلویزیون پخش شده است و سومین فصل از این سریال برای پخش از شبکه یک در نوروز 1401 قرار است روی آنتن برود.

به تازگی سکانس های مربوط به قسمت یازدهم از سریال زیرخاکی با بازی ژاله صامتی و رایان سرلک، در لوکیشن خیابان انقلاب در شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری شده است.

در انتهای فصل دوم فریبرز (پژمان جمشیدی) و ناصری (هومن برق نورد) به اسارت نیروهای بعثی درآمدند. داستان سری سوم نیز در ادامه قصه فصل دوم است.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، هومن برق نورد مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، اصغر نقی زاده، رایان سرلک، ستاره پسیانی و نسرین نصرتی ترکیب بازیگران اصلی این سریال هستند.

نخستین بار این مجموعه در رمضان سال 1399 پخش شد. فصل دوم هم خرداد ماه سال جاری روی آنتن رفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2215

به "ژاله صامتی: قصه جدیدی درزیرخاکی روایت نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاله صامتی: قصه جدیدی درزیرخاکی روایت نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید