فرایند واکسیناسیون دانش آموزان ایلامی کمتر از میانگین کشوری است

به گزارش کشتی کروز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طبق سند ملی واکسیناسیون تا به امروز 71.6 درصد دانش آموزان ایلامی دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند که از میانگین کشوری کمتر است.

فرایند واکسیناسیون دانش آموزان ایلامی کمتر از میانگین کشوری است

گزارش گروه استان ها خبرنگاران، محمد کریمیان روز شنبه در نشست ستاد کرونا استانی گفت: میانه تزریق واکسن کرونا دانش آموزان در کشور 83 درصد است اما در ایلام این آمار 71.6 و پایین تر از میانگین کشوری است.

وی اضافه نمود: شرایط تزربق واکسن دانش آموزان در بعضی شهرستان های استان نگران نماینده است که باید آموزش و پرورش با اطلاع رسانی دقیق و برگزاری نشست توجیهی آمار خود را افزایش دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: آمار واکسیناسیون مدارس شهرستان های مهران، دهلران، هلیلان ، چوار و ایلام بسیار کم است که انتظار داریم با اهتمام آموزش و پرورش طی هفته های آینده این آمار افرایش یابد و آمار واکسیناسیون استان ایلام بالاتر از میانه کشوری باشد.

دکتر کریمیان تاکید نمود: واکسیناسیون عمومی شهرستان ایلام بعنوان مرکز استان رضایت بخش است اما اندازه واکسیناسیون دانش آموزان در این شهرستان با 63 درصد مطلوب نیست.

612 هزار واکسن کرونا در ایلام تزریق شد

وی یادآور شد: 612 هزار و 603 دُز اول و دوم واکسن کرونا تا به امروز در این استان تزریق شده است که از تعداد 373 هزار و 79 نوبت اول و 238 هزار و 971 دوز مربوط به نوبت دوم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید نمود: طی 30 روز مهرماه بیش از 35 هزار و در هفت روز نخست آبان ماه سه هزار و 507 نمونه گیری کرونا در این استان صورت گرفته است.

کریمیان بیان داشت: بعلاوه تا به امروز 812 هزار و 677 واکسن کرونا به استان وارد شده است و امیدواریم کل جمعیت استان بسرعت واکسن کرونا تزریق نمایند.

دکتر کریمیان یادآور شد: هم اکنون 120 بیمار کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و فرایند درمان آنان به وسیله کادر پزشکی در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2060

به "فرایند واکسیناسیون دانش آموزان ایلامی کمتر از میانگین کشوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند واکسیناسیون دانش آموزان ایلامی کمتر از میانگین کشوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید