ثبت نام بدون آزمون دانشجو در 60 رشته دانشگاه آزاد اسلامی ملکان

به گزارش کشتی کروز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از ثبت نام بدون آزمون دانشجو در 60 رشته کارشناسی و کاردانی این دانشگاه خبر داد.

ثبت نام بدون آزمون دانشجو در 60 رشته دانشگاه آزاد اسلامی ملکان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

راهنمایی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در ملکان درباره ثبت نام بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان اظهار کرد: در این واحد دانشگاهی در 60 رشته کارشناسی و کاردانی ثبت نام بدون آزمون برای داوطلبان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: داوطلبان برای ثبت نام در آزمون پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی 99 - 400 در رشته های بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی(پیوسته و ناپیوسته) می توانند برای ثبت نام به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره عدد 1 را به شماره تلفن های: 09143200846 و 09144180691 ارسال کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از آغاز فعالیت مرکز مشاوره تحصیلی در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: کارشناسان آموزشی این مرکز آماده هستند تا در صورت نیاز راهنمایی های لازم را در مورد رشته های ثبت نامی به متقاضیان ارائه دهند.

اسلامی بهره مندی از استادان مجرب، کارگاه ها، آزمایشگاه های مختلف، سالن ورزشی، قرار دریافت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان در جوار اتوبان ملکان به تبریز، ارائه تسهیلات مختلف بانکی با کارمزدهای پایین، تقسیط و تخفیف شهریه را از مزایای تحصیل در این واحد دانشگاهی ذکر کرد.

وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان را بهترین محل برای ادامه تحصیل کارکنان دولتی و سایر اقشار شاغل دانست و اظهار داشت: کلاس های این واحد دانشگاهی متناسب با اوقات فراغت این قشر تلاشگر تنظیم و برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور عنوان کرد: به همین دلیل کلاس های آموزشی این واحد دانشگاهی در نیمسال اول سال تحصیلی 1399 - 1400 به صورت ترکیبی حضوری/مجازی برگزار خواهد شد.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1411

به "ثبت نام بدون آزمون دانشجو در 60 رشته دانشگاه آزاد اسلامی ملکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بدون آزمون دانشجو در 60 رشته دانشگاه آزاد اسلامی ملکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید