روابط تجاری یزد و ویتنام در زمینه کشاورزی و صنایع افزایش یابد

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های بالای استان یزد در زمینه های مختلف، گفت: روابط تجاری یزد و ویتنام در تمام زمینه ها به ویژه کشاورزی و صنایع افزایش یابد.

روابط تجاری یزد و ویتنام در زمینه کشاورزی و صنایع افزایش یابد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از یزد، سیدمحمد میرمحمدی پیش از ظهر امروز در نشست با سفیر ویتنام در ایران که در استانداری یزد برگزار گردید، با اشاره به اهمیت توسعه روابط بین ایران و ویتنام، گفت: استان یزد از ظرفیت های بسیار بالایی چون معادن، صنایع و گردشگری برخوردار است و می توان در این زمینه ها بین یزد و ویتنام ارتباط بیشتری برقرار کرد.

وی اضافه نمود: ما در استان یزد می توانیم در زمینه محصولات کشاورزی مثل پسته زعفران و محصولات گلخانه ای از جمله انار، مبادله تجاری با ویتنام داشته باشیم.

استاندار یزد با بیان اینکه استان یزد در زمینه صنعتی پیشرفت های چشمگیری داشته است، اظهار داشت: همچنین در زمینه صنعت فولاد و نساجی و صنایع کاشی و سرامیک و مناسبات فرهنگی و تجاری هم باید روابط بین یزد و ویتنام افزایش یابد.

میرمحمدی با اشاره به روابط ایران و ویتنام، گفت: ایران و ویتنام در زمینه مبارزه با امپریالیسم سابقه خوبی دارند، ویتنام سال ها تحت ظلم و ستم آمریکا جنگید و مقاومت کرد و امروز توانسته به پیشرفت هایی دست پیدا کند.

وی تاکید نمود: استان یزد علاوه بر فولاد آلیاژی، وارد صنایعی چون فولاد، شرکت کابل شهید قندی سنگ آهن و شرکت های معدنی زیادی شده و ظرفیت های عظیمی دارد که می توان در زمینه روابط با ویتنام، از این ظرفیت ها استفاده کرد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 445

به "روابط تجاری یزد و ویتنام در زمینه کشاورزی و صنایع افزایش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط تجاری یزد و ویتنام در زمینه کشاورزی و صنایع افزایش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید