توجه به مهارت محوری در اولویت آموزشی دانشگاه های اردکان

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران/یزد فرماندار اردکان تاکید نمود: آموزش در دانشگاه باید به سمت مهارت محوری پیش برود و دانشجویان مهارت را در کنار مباحث تئوری دانشگاهی فرا بگیرند.

توجه به مهارت محوری در اولویت آموزشی دانشگاه های اردکان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل ارشد در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

بهروز شهابی زاد در نشست با رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان که در مورد مسائل این مراکز و برنامه های سال جدید آنان برگزار گردید، رشد آموزش عالی و وجود مراکز دانشگاهی را یکی از مهم ترین محورهای توسعه در شهرستان ها خواند و توضیح داد: آموزش ها در دانشگاه باید به سمت مهارت محوری پیش برود و دانشجویان مهارت را در کنار مباحث تئوری دانشگاهی فرابگیرند.

وی با اشاره به این که یکی از مسائل موجود در بین فارغ التحصیلان و صنایع، فارغ التحصیلانی با مدرک تحصیلی است که آموزش مهارت های لازم را ندیده اند، تاکید نمود: باید ساز و کاری تعریف گردد تا از نظر متخصصان دانشگاهی در مسائل شهرستان نظیر محیط زیست، آب، صنعت و سایر مسائل استفاده گردد که البته این کار به صورت خاص در چند موضوع مهم در فرمانداری اجرا شده است.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردکان، شهابی زاد در خاتمه اظهار داشت: دانشگاه ها باید برای سال تحصیلی جدید، اخذ مجوز رشته های دانشگاهی مورد احتیاج شهرستان را دنبال نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1160

به "توجه به مهارت محوری در اولویت آموزشی دانشگاه های اردکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به مهارت محوری در اولویت آموزشی دانشگاه های اردکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید