تداوم ارتباط شهرداری با نظام پزشکی تهران برای ارتقای سلامت شهروندان

به گزارش کشتی کروز، شهردار تهران با اشاره به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر شهروند محوری و مردم مداری در دوره تازه مدیریت شهری گفت: تداوم ارتباط با نظام پزشکی تهران عظیم و انجام برنامه های مشترک به ارتقای سلامت شهروندان تهرانی یاری خواهد نمود.

تداوم ارتباط شهرداری با نظام پزشکی تهران برای ارتقای سلامت شهروندان

به گزارش خبرنگاران علیرضا زاکانی در ملاقاتبا محمد رئیس زاده - عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تهران - بر تعامل جدی برای استفاده از ظرفیت های جامعه پزشکی به منظور ارتقای سلامت مردم و بر ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به جامعه پزشکی تاکید نمود.

وی ضمن قدردانی از فداکاری های جامعه پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا بر ضرورت حفظ شأن و منزلت جامعه پزشکی و برطرف نیازهای حوزه سلامت و برطرف آن ها تاکید نمود.

زاکانی به بعضی تفاوت ها میان مقدار بهره مندی جامعه پزشکی در بخش دولتی و خصوصی اشاره نمود و گفت: تسهیل شرایط و ارائه خدمات به هر دو گروه ضروری است.

در ادامه این ملاقات رئیس زاده ضمن درخواست برای برگزاری جلسات مشترک بین حوزه سلامت شهرداری و نظام پزشکی تهران عظیم، بر استفاده بیشتر از امکانات و فضاهای بهداشتی- درمانی شهرداری به وسیله اعضای نظام پزشکی تاکید نمود.

به گزارش سایت شهر، عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران پیشنهاد کرد با تشکیل کارگروه های مشترک دائمی، شرایط بهبود کسب و کار جامعه پزشکی در تهران و برطرف مسائل آن ها فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1992

به "تداوم ارتباط شهرداری با نظام پزشکی تهران برای ارتقای سلامت شهروندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم ارتباط شهرداری با نظام پزشکی تهران برای ارتقای سلامت شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید