اجرای طرح گردشگری با صدای مهر برای نابینایان

به گزارش کشتی کروز، طرح گردشگری با صدای مهر برای ترغیب نابینایان برای آشنایی با جاذبه های تاریخی و فرهنگی هم زمان با آغار هفته گردشگری تا روز ملی میراث فرهنگی در اردیبهشت 96 اجرا می شود.

اجرای طرح گردشگری با صدای مهر برای نابینایان

راهنمایان گردشگری و دانشجویان و فارغ التحصیلان مرتبط با صنعت گردشگری می توانند با ارسال فایلهای صوتی از جاذبه های گردشگری شهر تهران در این طرح مشارکت کنند.

این طرح را در راستای اجرای شعار سازمان جهانی گردشگری گردشگری برای همه اجرا خواهد شد. همچنین اولین برگ از کتابچه راهنمای گردشگری برای نابینایان که به خط بریل تهیه شده است در همایش گردشگری برای همه که در پردیس دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.

همه علاقه مندان به حوزه گردشگری می توانند با ارسال یک فایل صوتی، حس خوب خود در بازدید از یک جاذبه تاریخی و طبیعی را با همشهریان خود که امکان تجربه حس دیداری را ندارند تقسیم کنند.

تا پیش از فرارسیدن روز میراث فرهنگی داوری صداهای ارسالی به دبیرخانه گردشگری با صدای مهر بررسی و به انتخاب تعدادی از شهروندان روشن دل به 10 صدای برتر که بهترین حس یک جاذبه تاریخی را به مخاطب منتقل کنند هدایایی اهدا می شود.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2185

به "اجرای طرح گردشگری با صدای مهر برای نابینایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح گردشگری با صدای مهر برای نابینایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید