کرونا پروازهای مغرب به ایتالیا را تعطیل کرد

به گزارش کشتی کروز، مغرب به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایتالیا تمام پروازهای خود را تا اطلاع ثانوی به این کشور لغو کرد.

کرونا پروازهای مغرب به ایتالیا را تعطیل کرد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه هسپرس چاپ رباط، شرکت هواپیمایی مغرب با اشاره به انتشار ویروس کرونا در ایتالیا بیان کرد: تمام پروازهای این کشور به مقصد ایتالیا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

این شرکت یکشنبه هفته جاری اعلام نموده بود: پروازهای شرکت هواپیمایی مغرب به شهر میلان ایتالیا به صورت موقت به حالت تعلیق در آمده است.

پیشتر نخست وزیر ایتالیا با اشاره به شیوع بیماری کرونا در این کشور گفته بود: قرنطینه بهداشتی در سراسر ایتالیا اجرایی می گردد.

9هزار و 172 ایتالیایی به ویروس کرونا آلوده شده اند که از این تعداد 463 نفر جان خود را از دست داده اند.

بخش قابل توجهی از اتباع بیگانه مقیم ایتالیا را مغربی ها تشکیل می دهند و شرکت هواپیمایی مغرب در هفته چند پرواز به مقصد ایتالیا دارد. تا به امروز 3 نفر در مغرب به بیماری کرونا آلوده شده اند که در بین آنان یک توریست فرانسوی به چشم می خورد.

وزارت بهداشت مغرب به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دستورالعمل هایی به تمام به بخش های دولتی - خصوصی و اقشار مختلف جامعه مغرب ارائه نموده است.

با وجودی که بعضی از پدر و مادرها از مبتلا شدن فرزندانشان به بیماری کرونا در مدارس نگران هستند اما وزیر آموزش و پرورش مغرب با تاکید بر باز بودن مدارس از والدین دانش آموزان خواسته است فرزندان خود را به مدرسه بفرستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1028

به "کرونا پروازهای مغرب به ایتالیا را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا پروازهای مغرب به ایتالیا را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید