ولایتی موفقیت کاروان علمی کشورمان در کانادا را تبریک گفت

به گزارش کشتی کروز، رئیس هئیت امنا و مؤسس دانشگاه آزاد در پیامی موفقیت کاروان علمی کشورمان در کانادا را تبریک گفت.

ولایتی موفقیت کاروان علمی کشورمان در کانادا را تبریک گفت

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علی اکبر ولایتی رئیس هئیت امنا و مؤسس دانشگاه آزاد در صفحه شخصی خود موفقیت های اخیر به دست آمده توسط کاروان علمی تحقیقاتی کشورمان در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک در مسابقات جهانی مونترال کانادا را تبریک گفت.

رئیس هئیت امنا و مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در این پیغام نوشت: علی رغم محدودیت ها و فشارهای سیاسی، مالی و هجمه های فرهنگی و رسانه ای قدرت های استکباری جهانی، با عنایت الهی شاهد پیروزی های گوناگون از جمله موفقیت های کاروان علمی و تحقیقاتی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دانش هوش مصنوعی و رباتیک در مسابقات جهانی مونترال کانادا که با حضور مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های معتبر جهانی برگزار گشت، می باشیم.

این توفیقات علاوه بر شکوفایی استعدادهای جوانان میهن عزیز و سرمایه های انسانی ارزشمند، موجب توسعه و تعالی کشور گشته است.

این دستاوردهای عظیم را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض کرده، از تلاش ها و تلاش های اساتید و جوانان برومند میهن عزیز اسلامی تقدیر و تشکر می نمایم و برای کلیه پژوهشگران و محققین مراکز علمی و تحقیقاتی دانشگاه ها و مدارس کشور، به ویژه پژوهشگران مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از خداوند متعال آرزوی توفیقات روزافزون می نمایم.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1136

به "ولایتی موفقیت کاروان علمی کشورمان در کانادا را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولایتی موفقیت کاروان علمی کشورمان در کانادا را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید