نمایشگاه محصولات نمدی در چهارمحال و بختیاری برپا شد

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه محصولات نمدی در غرفه دائمی معرفی محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره کل برپا شد.

نمایشگاه محصولات نمدی در چهارمحال و بختیاری برپا شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اسماعیل رمضانی از برپایی نمایشگاه محصولات نمدی در استان اطلاع داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور معرفی انواع آثار و تولیدات مرتبط با نمد در استان برپا شده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: نمایشگاه محصولات نمدی به مدت یک هفته در غرفه دائمی معرفی تولیدات صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره کل برپا است.

وی توضیح داد: هر هفته یکی از هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با حضور در این غرفه، تولیدات و محصولات خود را معرفی خواهند کرد، معرفی کامل تولیدات صنایع دستی و هنرهای سنتی استان و کوشش برای بازاریابی انواع محصولات هنرمندان استان از مهم ترین اهداف برپایی غرفه تولیدات صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره کل به شمار می رود.

فاطمه رحیمی- هنرمند صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با 14 سال سابقه فعالیت در رشته نمد، اظهار کرد: در این غرفه افزون بر 50 اثر از انواع تولیدات نمدی به نمایش درآمده است، بعلاوه این نمایشگاه شامل مجموعه ای از تولیدات و مصنوعات مرتبط با رشته نمدمالی است.

وی اضافه نمود: بازار فروش محصولات نمدی بیشتر در داخل کشور و چهارمحال و بختیاری است و فروش تولیدات این هنر صنعت در سایر کشورها به بازاریابی احتیاج دارد.

رحیمی توضیح داد: هم اکنون محصولات و تولیدات نمدی چهارمحال و بختیاری به صورت چمدانی به خارج از کشور صادر می گردد.

این هنرمند نمدکار با اشاره به ثبت شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد یادآور شد: آثار موجود در این نمایشگاه مُهر اصالت یونسکو و نشان ملی صنایع دستی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2252

به "نمایشگاه محصولات نمدی در چهارمحال و بختیاری برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه محصولات نمدی در چهارمحال و بختیاری برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید