نقش خیرین زنجانی در حوزه پژوهش کمرنگ است

به گزارش کشتی کروز، استاندار زنجان گفت: خیرین زنجانی بیشتر تمایل دارند در حوزه سلامت و آموزش ورود پیدا کنند، به همین علت نقش کمرنگی در حوزه پژوهش دارند که باید آنان را به این امر ترغیب کنیم.

نقش خیرین زنجانی در حوزه پژوهش کمرنگ است

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، محسن افشارچی شامگاه دیروز (15 آبان ماه) در جلسه اعضای شورای سیاست گذاری ستاد هفته پژوهش استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با پژوهش در ایران، اظهار کرد: متاسفانه در ایران نیاز به پژوهش زیاد احساس نشده، ولی شاید در سال های آینده اتفاقات مثبتی در این زمینه رخ دهد.

وی با اشاره به اهمیت پژوهش، اضافه کرد: پژوهش می تواند تولیدکننده ثروت باشد و باید دریابیم که چقدر از این محل می شود برای اقتصاد آورده داشت، زیرا با این نگاه اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

این مسئول با تاکید بر لزوم فاصله گیری از اقتصاد نفت محور در کشور، شرح داد: ساختار اقتصادی در حوزه صنعت، معدن و تجارت در ایران بر مبنای تولید ثروت از محل صادرات بوده و تولید ثروت از محل تولید شکل نگرفته است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: باید از شرکت های دانش بنیان که قابلیت بزرگ شدن دشته و پژوهش های چشم گیری که در دانشگاه های استان زنجان اجرا شده، یک لیست جمع آوری کرده و به مدیر سازمان صمت استان تحویل داده شود.

افشارچی در رابطه با خیرین پژوهش، اظهار کرد: باید یک آیین نامه مدون شود تا خیرین را به سمت ساخت آزمایشگاه ها و حمایت از پژوهش ترغیب کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2104

به "نقش خیرین زنجانی در حوزه پژوهش کمرنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش خیرین زنجانی در حوزه پژوهش کمرنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید