مذاکرات وین متوقف نشده و ادامه می یابد، دولت و مجلس معطل مذاکرات نمی مانند

به گزارش کشتی کروز، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حل و فصل مسائل به جای مانده و حرکت به سمت ادامه مذاکرات و گفتگوها، در سفیر اخیر نماینده اتحادیه اروپا به ایران به توافق رسید.

مذاکرات وین متوقف نشده و ادامه می یابد، دولت و مجلس معطل مذاکرات نمی مانند

عباس گلروعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره فرایند مذاکرات وین اظهارکرد: وقفه ایجاد شده در مذاکرات وین نشان می دهد که آمریکایی ها انگیزه و تحرک خاصی برای ادامه مذاکرات ندارند.

وی با اشاره به دلایل توقف مذاکرات وین اضافه نمود: مذاکرات وین متوقف نشده بلکه تیم های مذاکره کننده بعد از برگشت به مرکز های خودشان درحال آنالیز موضوعات هستند چرا که فرآیند مذاکرات علاوه بر تیم مذاکره کننده، به اتاق آنالیز نیز احتیاج دارد.

گلرو با اشاره به سفر اخیر انریکه مورا نماینده اتحادیه اروپا به ایران توضیح داد: آن چیزی که در سفر اخیر نماینده اتحادیه اروپا به توافق رسید، حل و فصل مسائل به جای مانده و حرکت به سمت ادامه مذاکرات و مصاحبهها بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خاتمه اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی از مذاکرات حمایت می نماید و نگاه جمهوری اسلامی نسبت به مذاکرات مثبت است؛ با این حال اما دولت و مجلس معطل نتیجه مذاکرات وین نخواهد ماند زیرا که سیاست خارجی جمهوری اسلامی، تک موضوعی نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2271

به "مذاکرات وین متوقف نشده و ادامه می یابد، دولت و مجلس معطل مذاکرات نمی مانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات وین متوقف نشده و ادامه می یابد، دولت و مجلس معطل مذاکرات نمی مانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید