لیگ برتر فوتبال را همینجا تمام کنیم، ادای اروپایی ها را درنیاوریم

به گزارش کشتی کروز، هومن افاضلی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره بلاتکلیف بودن شرایط لیگ برتر فوتبال گفت: صادقانه بگویم تا زمانی که جان حتی یک انسان در خطر باشد، فوتبال هیچ ارزشی ندارد. من هنوز از اتفاقی که برای چشمان سرباز احمدی در جریان مسابقات لیگ برتر که چند سال پیش رخ داد، به عنوان یک فوتبالی خجالت زده ام. چه ارزشی دارد که یک انسان در ورزشگاه آسیب ببیند؟

لیگ برتر فوتبال را همینجا تمام کنیم، ادای اروپایی ها را درنیاوریم

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

لیگ را همینجا تمام کنیم و فصل بعد را نجات بدهیم

وی ادامه داد: تا زمانی که این شرایط ادامه داشته باشد صحبت از فوتبال درست نیست. عده ای پزشک، پرستار و کادر بهداشتی و درمانی جان خود را گذاشته اند تا شاید انسان های دیگر را زنده نگه دارند. اینکه ما بخواهیم درباره فوتبال صحبت کنیم، کار منطقی نیست. البته که امرار معاش و زندگی ما به وسیله فوتبال است ما باید سعی کنیم کارمان را درست انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در پاسخ به این سئوال که فکر می نماید بهترین راه چاره در این شرایط برای فوتبال ایران چه می تواند باشد؟ توضیح داد: اگر دنبال برنامه ریزی درست هستیم باید لیگ را همینجا تمام کنیم تا فصل آینده را نجات بدهیم. اگر لیگ سال جاری از بلاتکلیفی خارج گردد حداقل می توانیم برای فصل بعد برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

فدراسیون راه چاره پیشنهاد بدهد و رای گیری کند

افاضلی در مورد اینکه معین قهرمان و یا تیم های سقوط نماینده در لیگ در صورت نیمه تمام ماندن باید به چه شکلی باشد؟ یادآور شد: اینها مباحث دیگری است. اینکه لیگ تمام گردد یک بحث است و اینکه چطور به خاتمه برسد، بحثی دیگر. در کشورمان عادت نموده ایم که یک نفر به جای بقیه فکر می نماید و تصمیم می گیرد. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تیم هایی که از این تصمیم صاحب نفع هستند و یا متضرر می شوند را در تصمیماتش دخیل کند. مثلا سه راه چاره پیشنهاد بدهد و از میان این سه راه چاره، رای گیری کند. در اینصورت حتی مخالفان هم مجبور می شوند رای اکثریت را قبول نمایند.

وی ادامه داد: سال بعد لیگ بسیار سخت می گردد. اگر بخواهند مسابقات را سر موقع آغاز نمایند، در جابجایی و مباحث بدنسازی و برنامه ریزی مسائل زیادی ایجاد می گردد. عده ای می گویند کشورهای اروپایی مسابقاتشان را ادامه می دهند. باید قبول کنیم شرایط ما با اروپا متفاوت است.

چرا می خواهیم ادای اروپایی ها را در بیاوریم؟

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی تاکید نمود: ما اولین کشوری بودیم که بخاطر کرونا، لیگ را بدون تماشاگر برگزار کردیم. الان هم باید بر اساس شرایط خودمان تصمیم بگیریم. لیگ فوتبال ایران از حق پخش تلویزیونی ضرر نمی نماید. اگر اروپایی ها اصرار به برگزاری مسابقات دارند به خاطر حق پخش تلویزیونی است که آنها را ورشکسته می نماید. ما این دغدغه را نداریم.

افاضلی گفت: باشگاه های ما حتی ممکن است از تعطیلی لیگ شادمان هم بشوند چون مجبور نیستند هزینه بیشتری انجام بدهند و حتی ممکن است بخشی از دستمزد بازیکنان و مربیانشان را ندهند. با این شرایط، چرا باید ادای اروپایی ها را در بیاوریم؟

فدراسیون دنبال برگزاری ادامه مسابقات است

سرمربی تیم فوتبال پارس اظهار کرد: احساسم این است که فدراسیون فوتبال علاقه مند است به هر شکلی مسابقات را برگزار کند چون فکر می نماید رسالتش را انجام داده است. در حالی که رسالت آنها باید حفظ سلامت مردم و سپس نجات دادن لیگ آینده باشد. سال جاری که از دست رفت ولی باید مسابقات فصل بعد را نجات بدهند.

افاضلی در خاتمه درباره نحوه برگزاری تمرینات تیم پارس جنوبی هم گفت: اولین تیمی در ایران بودیم که تمرین آنلاین گذاشتیم. حدود 10 روز است که سر یک ساعت معین تمرین آنلاین برگزار می کنیم. هرچند این تمرین از شرایط ایده آل دور است اما در این برهه از زمان باید بهترین کار را انجام بدهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1090

به "لیگ برتر فوتبال را همینجا تمام کنیم، ادای اروپایی ها را درنیاوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال را همینجا تمام کنیم، ادای اروپایی ها را درنیاوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید