آرمات: کادر فنی تیم والیبال نوجوانان به زودی معرفی می گردد

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، مسعود آرمات پس از نشست با رئیس فدراسیون والیبال برای تشریح و تأیید برنامه های تیم والیبال نوجوانان، گفت: دیروز نشست بسیار خوبی با داورزنی داشتیم. تمام برنامه های پیشنهادی ام برای استعدادیابی بازیکنان و برگزاری اردوهای آماده سازی، مورد موافقت نهاده شد.

آرمات: کادر فنی تیم والیبال نوجوانان به زودی معرفی می گردد

وی در تشریح این برنامه ها، گفت: ابتدا باید دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال نوجوانان را انتخاب کنم که ظرف چهار روز آینده این کار پس از گفت وگو با افراد مدنظر و تأیید فدراسیون، انجام خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان، شناسایی استعدادها را از دیگر برنامه های مهم برای آماده سازی این تیم دانست و گفت: بر اساس برنامه تنظیم شده برای شناسایی بازیکنان مستعد، به همه استان سفر خواهیم کرد و با همکاری مربیان بومی رده های سنی پایه و هیأت های استانی، کوشش می کنیم که از همه استعدادهای موجود تست بگیریم تا در غربالگری نهایی، بهترین ها را به اردوهای آماده سازی دعوت کنیم.

وی در ادامه با یادآوری نقش مهم هیأت های استانی در معرفی استعدادها، اضافه نمود: طبیعی است که من و دیگر اعضای کادر فنی تیم نوجوانان، اشراف کامل به تمام بازیکنان کشور نداشته باشیم. هیأت های استانی با همکاری مربیان پایه، نقش مهمی در معرفی بازیکنان خواهند داشت و هدف فدراسیون والیبال هم این است که هیچ بازیکن مستعدی از فهرست اولیه انتخابی، حذف نشود. به همین دلیل برنامه سفر به استان ها حتماً با هیأت های استانی هماهنگ خواهد شد.

آرمات به مسائل شیوع بیماری کرونا در ایران و دنیا اشاره نمود و گفت: با توجه به محدودیت های موجود، نمی توان از هم اکنون برنامه سفر هر استان را معین کنیم اما حتماً در تعامل با هیأت ها، برنامه ریزی مناسب در این زمینه خواهیم داشت.

وی درباره حضور شایسته تیم ایران در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دنیا که احتمالاً مردادماه سال 1400 به میزبانی ایران برگزار خواهد شد، گفت: فرصت بسیار کمی تا آغاز این رقابت ها داریم و کارهای زیادی در این مدت باید انجام دهیم. تمام کوشش خودمان را برای حضور شایسته در مسابقات پیش رو خواهیم داشت. باید در کم ترین فرصت ممکن، بهترین والیبالیست های ایران که شایسته حضور در تیم هستند، شناسایی و به اردوهای آماده سازی دعوت کنیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان درباره زمان آغاز نخستین اردوی آماده سازی تیم گفت: با توجه به محدودیت های بحران کرونا و اینکه قبل از آغاز اردو باید به تمام استان ها سر بزنیم، از الان نمی توان زمان اردوی نخست آماده سازی را اعلام کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که در ملاقات با رئیس فدراسیون والیبال چه برنامه هایی مورد تأیید نهاده شد، اضافه نمود: برنامه های استعدادیابی و تمرینات مد نظر برای اجرا در اردوی آماده سازی، دیروز تصویب شد.

آرمات پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان و دفاع از توانایی والیبال رده های سنی ایران در دنیا را دو هدف مهم برای کادر فنی تیم پسران زیر 19 سال دانست و گفت: کسب مقام قهرمانی در رقابت های سال 2021 دنیا نیز در زمره این اهداف است اما راه بسیار سخت و طولانی برای رسیدن به این هدف پیش رو داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1526

به "آرمات: کادر فنی تیم والیبال نوجوانان به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمات: کادر فنی تیم والیبال نوجوانان به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید