قیمت نفت پایین آمد

به گزارش کشتی کروز، با افزایش محدودیت های قرنطینگی و موارد ابتلا به ویروس کرونا، قیمت نفت در بازار های جهانی کاهش یافت و هر بشکه 48.69 دلار فروخته شد.

قیمت نفت پایین آمد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، قیمت نفت در معاملات امروز کاهش یافت، زیرا محدودیت های قرنطینگی در کالیفرنیا به خاطر کریسمس تشدید شده است و موارد ابتلا به ویروس کرونا همچنان در آمریکا و اروپا در حال افزایش است.

هر بشکه نفت برنت با 10 سنت کاهش 48.69 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 9 سنت کاهش 45.67 دلار معامله شد. هر دو شاخص نفتی در روز دوشنبه حدود یک درصد ارزش خود را از دست دادند.

در دنیا، افزایش شدید تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به یک دور جدیدی از محدودیت های قرنطینگی منجر شده است. نظیر اقدامات سخت گیرانه در کالیفرنیا در آمریکا، در آلمان و کره جنوبی.

لاچلان شوآ، تحلیلگر بانک ملی استرالیا گفت: شرایط همه گیری در بعضی مکناطق در آمریکا و بخش هایی از اروپا بسیار وخیم شده است. این امر بر احساس حاکم بر بازار در خصوص تقاضا در کوتاه مدت تاثیر خواهد گذاشت.

کالیفرنیا در روز دوشنبه بیشتر فروشگاه ها را ملزم کرد تا تعطیل نمایند و بر اساس دستورات جدید که حداقل 3 هفته ادامه خواهد داشت، در خانه بمانند.

استفان اینس، استراتژیست ارشد بازار گفت: کالیفرنیا، که یکی از عظیم ترین ایالت های آمریکا در مصرف سوخت است، در زمان کریسمس در قرنطینه خواهد بود.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت نفت، ارزش دلار بود که در برابر سبدی از ارز های بین المللی افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1595

به "قیمت نفت پایین آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نفت پایین آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید