قرارداد طراحی و ساخت 5 فروند شناور راهنمابر فولادی امضا شد

به گزارش کشتی کروز، تهران (پانا) - قرارداد طراحی و ساخت 5 فروند شناور راهنمابر فولادی در بنادر شمالی کشور به ارزش 140 میلیاردتومان به امضای سازمان بنادر و دریانوردی و یک شرکت صنعتی دریایی رسید.

قرارداد طراحی و ساخت 5 فروند شناور راهنمابر فولادی امضا شد

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، تفاهم نامه طراحی و ساخت 5 فروند شناور راهنمابر فولادی در بنادر کشور به امضای سازمان بنادر و دریانوردی و یک شرکت صنعتی دریایی رسید. ارزش این سرمایه گذاری 140 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

مراسم امضای این تفاهم نامه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهور، سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، و تعدادی از فعالان صنعت کشتیرانی و دریانوردی انجام شد.

همچنین، امروز تفاهم نامه همکاری سازمان بنادر و دانشگاه علم و صنعت در زمینه توسعه آینده پژوهی و استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان بنادر برای تحصیلات تکمیلی در حوزه ساخت تجهیزات بندر و دریایی و فراوری شناورهای داخلی و موضوعات مرتبط به امضا رسید.

براساس این تفاهم نامه، انجام پژوهش در زمینه علوم دریایی و بندری، برطرف موانع و مسائل فراوریات صنایع بندری و برطرف سایر مسائل و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان بنادر و دریانورد برای موضوع تحصیلات تکمیلی در برنامه نهاده شد.

مقرر شده است تا دانشکده علوم بندری و دریایی در دانشگاه علم و صنعت تأسیس گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1623

به "قرارداد طراحی و ساخت 5 فروند شناور راهنمابر فولادی امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد طراحی و ساخت 5 فروند شناور راهنمابر فولادی امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید