فرهادی با وزرای علوم لبنان و عمان دیدار کرد

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: در حاشیه نشست وزرای علوم، فناوری و نوآوری کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، وزیر علوم ایران با وزرای علوم لبنان و عمان دیدار و گفت وگو کرد.

فرهادی با وزرای علوم لبنان و عمان دیدار کرد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، در حاشیه نشست وزرای علوم، فناوری و نوآوری کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با وزرای علوم لبنان و عمان دیدار و گفت وگو کرد.

فرهادی در این دیدارها، آمادگی کشورمان را برای ارتقای همکاری های علمی در تمامی زمینه ها اعم از تبادل استاد و دانشجو، برگزاری همایش ها، راه اندازی پارک های علم و فناوری و انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک خاطرنشان کرد و گفت: دانشجویان این کشورها می توانند در تمامی مقاطع و زمینه ها در کشور ما تحصیل نمایند.

الیاس صعب وزیر علوم لبنان نیز در این دیدار ضمن اشاره به وجود دانشجویان مستعد در کشورش، گفت: در مورد علم و تکنولوژی به ما وعده های زیادی داده شده، اما بسیاری از آنها عملی نشده و ما معتقدیم که ایران به وعده های خود عمل می نماید.

وی با اشاره به اینکه توافق نامه های قبلی میان ایران و دانشگاه دولتی لبنان بوده، گفت: ما مایل هستیم در تبادلات علمی میان دو کشور دانشگاه های خصوصی هم نقش داشته باشند.

عبدالله بن محمد الصارمی وزیر علوم عمان در این دیدار تمایل کشورش برای همکاری های جدید را خاطرنشان کرد و گفت : ایران در قلب ما جای دارد و نکات مشترک بسیاری بین دو کشور وجود دارد که می توان با تکیه بر آنها روابط علمی را بیش از بیش تقویت کرد.

در سرانجام این دیدارها مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم در مورد راهکارهای عملیاتی تقویت همکاری ها نکاتی را بیان نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 443

به "فرهادی با وزرای علوم لبنان و عمان دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادی با وزرای علوم لبنان و عمان دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید