ضرورت افزایش ارتباط محبت آمیز کشورها برای ریشه کن کردن کرونا در دنیا

به گزارش کشتی کروز، تهران (پانا) - وزیر بهداشت با تاکید بر ضرورت افزایش ارتباط محبت آمیز کشورها برای ریشه کن کردن کرونا در دنیا، گفت مردم همه کشورها باید سالم باشند.

ضرورت افزایش ارتباط محبت آمیز کشورها برای ریشه کن کردن کرونا در دنیا

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست سفرای کشورهای اهدا نماینده واکسن کووید19 و تعدادی از مدیران کل وزارت امور خارجه که در محل این وزارتخانه برگزار گردید، ضمن خوشامدگویی به نمایندگان سفارتخانه های کشورهای دوست برای حضور در این جلسه، اظهار کرد: خاطره خیلی خوبی از شما برای یاری هایی که در زمینه واکسن به ما انجام دادید، در فکر مردم ایران ایجاد شده است. همانطور که همه می دانند همواره ارتباط بین جمهوری اسلامی ایران و شما دیرینه بوده است؛ ما سال های زیادی است که با هم ارتباط داریم و در شرایط کرونا این ارتباطات نزدیک تر شده است.

وی ادامه داد: امروزه به علت شیوع بیماری کرونا در دنیا ضروری است که کشورها بیشتر به هم نزدیک شده و با یکدیگر ارتباط محبت آمیز برگزار نمایند تا این بیماری در دنیا ریشه کن گردد.

عین اللهی توضیح داد: همانطور که همه می دانید سلامت برای مردم خیلی مهم است و اینکه افراد در چه کشوری هستند هیچ تفاوتی در این امر ایجاد نمی کند؛ مردم همه کشورها باید سالم باشند، به همین دلیل ما باید به یکدیگر یاری نموده تا سلامت را برای مردم کشورهای خود ایجاد کنیم.

به گزارش وبدا، وی خطاب به حضار جلسه با اشاره به اینکه من از طرف جمهوری اسلامی ایران صمیمانه ترین قدردانی ها را از شما نمایندگان کشورها دارم، گفت: امیدوارم این جلسات بیشتر برگزار گردیده و ما در بخش های مختلف سلامت با هم ارتباط داشته باشیم تا ان شاالله هماهنگی ها افزایش پیدا نموده و در پی آن، سلامت مردم کشورهای ما تامین گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2040

به "ضرورت افزایش ارتباط محبت آمیز کشورها برای ریشه کن کردن کرونا در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت افزایش ارتباط محبت آمیز کشورها برای ریشه کن کردن کرونا در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید