صباغیان: زیرساخت های آموزش مجازی باید برای همه فراهم گردد

به گزارش کشتی کروز، نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: زیر ساخت های آموزش مجازی باید برای همه دانش آموزان به ویژه اقشار محروم جامعه فراهم گردد.

صباغیان: زیرساخت های آموزش مجازی باید برای همه فراهم گردد

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان نمود: امروز بخشی از آموزش به وسیله فضای مجازی دنبال می گردد، اما متاسفانه زیر ساخت های آموزشی لازم در بسیاری از مناطق محروم وجود ندارد. بعضی از روستاها حتی از اینترنت نیز برخوردار نیستند.

وی در ادامه اظهار کرد: در روستاهایی که اینترنت نیز وجود دارد مردم قادر به خرید موبایل و یا امکانات لازم برای حضور در فضای مجازی و مشارکت در کلاس ها نیستند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: شرایط مردم از نظر شیوع ویروس کرونا و بالا رفتن هزینه ها سخت است نباید اجازه داد تا مسائل مردم بیشتر گردد. زیر ساخت های آموزش مجاری باید برای همه فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1303

به "صباغیان: زیرساخت های آموزش مجازی باید برای همه فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صباغیان: زیرساخت های آموزش مجازی باید برای همه فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید