رکوردشکن های عصر رکود

به گزارش کشتی کروز، تعدیل نیرو، توقف خدمات و تعطیلی کسب وکارهای مختلف، از جمله اخباری است که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز در رسانه های به طور مکرر بازتاب پیدا می نماید.

رکوردشکن های عصر رکود

تعدیل نیرو، توقف خدمات و تعطیلی کسب وکارهای مختلف، از جمله اخباری است که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز در رسانه های به طور مکرر بازتاب پیدا می نماید.

کووید 19 اما فقط گریبان کسب وکارهای سنتی و آفلاین را نگرفت، بلکه بسیاری از استارتاپ ها و شرکت های مبتنی بر تکنولوژی و اینترنت نیز؛ برخلاف انتظار ،در این کارزار مهلک تاب نیاورده و متاسفانه از میدان به در شدند.

اما باید توجه داشت که کسب وکارها نیز هم چون محیط زیست، روابط اجتماعی و … از قاعده دووجهی بودن آثار این ویروس عجیب، مستثنی نیستند.

به عنوان مثال، بعضی از استارتاپ های فینتکی نه تنها از گزند پیدایش این ویروس بی رحم مصون ماندند، بلکه مشمول روی دیگر سکه کرونا نیز شده و توانستند جهت رشد طبیعی خود که حاصل کوشش و برنامه ریزی ماه ها و سال های گذشته بود را با سرعت مضاعفی طی نمایند.

به همین دلیل و با آنالیز اجاقتصادی پورتفوی شرکت مدیریت ثروت ستارگان که درسال 98 عنوان فعال ترین شرکت سرمایه گذاری جسورانه در حوزه فینتک را به نام خود ثبت کرد، درمی یابیم که بعضی از استارتاپ های پیروز این حوزه مانند آسان بورس، رده، پی پینگ، وامچی و نیوُ، نه تنها افول ننموده بلکه با اقبال بی نظیر مردم روبرو شده و با ثبت رکوردهایی درخشان، بعضا تا چندبرابر رشد را نیز در بعضی از شاخص های حیاتی کسب وکار خود، تجربه نموده اند.

در ادامه، به طور مختصر، پنج استارتاپ مذکور را به همراه رکوردهای فوق العاده اشان معرفی خواهیم کرد.

  • آسان بورس: نزدیک به 50% رشد جذب کاربر فعال از زمان شیوع کرونا
  • خدمت: پلتفرم طراحی استراتژی معاملاتی در بازار سرمایه
  • رده: ثبت رکورد بیشترین بازدید در یک روز در اردیبهشت ماه امسال
  • خدمت: مرجع آنالیز و مقایسه خدمات بانکی
  • وام چی: ثبت رکورد رشد بیش از 100 درصد در نرخ جذب کاربر جدید در اردیبهشت امسال
  • خدمت: پلتفرم خرید و فروش بی واسطه وام
  • پی پینگ: ثبت رکورد بیشترین تراکنش پیروز ماهانه در فروردین و اردیبهشت امسال
  • خدمت: ارائه راهکارهای متنوع پرداخت
  • نیو: بیش از 200% رشد جذب کاربر ویژه در زمان شیوع کرونا
  • خدمت: مدیریت اقتصادی شخصی روی تلفن همراه

برای آشنایی بیشتر با استارتاپ های بالا و سایر کسب وکارهای فینتکی عضو پورتفو شرکت سرمایه گذاری جسورانه مدیریت ثروت ستارگان، به وبسایت این شرکت به نشانی www.stars-wm.com مراجعه فرمایید.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1219

به "رکوردشکن های عصر رکود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکن های عصر رکود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید