رویداد نانواستارتاپ مجازی برگزار می گردد

به گزارش کشتی کروز، افتتاحیه چهارمین دوره نانواستارتاپ فردا سه شنبه 30 دی ماه به صورت مجاری برگزار می گردد.

رویداد نانواستارتاپ مجازی برگزار می گردد

برنامه نانواستارتاپ یکی از برنامه های توسعه فناوری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است که از سال 1396 فعالیت خود را شروع نموده است و در سه دوره گذشته تیم هایی وارد برنامه شده و در طول بازه زمانی یک ساله پیروز به توسعه نمونه یا محصول اولیه خود شدند.

در دوره چهارم این برنامه به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو دهمین مسابقه ملی فناوری نانو، ارزیابی علمی و کارآفرینی به صورت غیرحضوری و به وسیله سایت آموزش فناوری نانو و بنیاد آموزش فناوری نانو انجام شد و با جمع بندی نتایج آزمون ها و آنالیز فرم سوابق علمی و پژوهشی هر کدام از داوطلبان، 120 برگزیده اول معرفی شدند.

برگزاری دوره آموزشی مقدمه ای بر کارآفرینی و دوره آموزشی آشنایی با استارتاپ و مفاهیم آن از برنامه های جنبی افتتاحیه این رویداد است.

با توجه به حجم مطالب ارائه شده در این برنامه و اهمیت آن ها، از تمامی داوطلبان پذیرفته شده درخواست شده است در این برنامه شرکت نمایند. عدم حضور داوطلبان به منزله انصراف آنان از برنامه تلقی خواهد شد. دفترچه ایده پس از برنامه در دسترس داوطلبان پذیرفته شده قرار خواهد گرفت و جلسات مشاوره و دفاع از ایده طی هفته های آینده برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، افتتاحیه چهارمین دوره نانواستارتاپ به صورت مجازی فردا سه شنبه 30 دی ماه از ساعت 10:30 تا 18 به وسیله بسترهای آپارات و اینستاگرام پخش خواهد شد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1644

به "رویداد نانواستارتاپ مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد نانواستارتاپ مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید