هفتمین جشنواره ITWeekend7 اول اسفندماه برگزار می گردد

به گزارش کشتی کروز، دانشگاه صنعتی شریف با هدف انتقال تجربه بزرگان حوزه فناوری اطلاعات، هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITWeekend 7 را اول اسفند ماه سال 1398 برگزار می نماید.

هفتمین جشنواره ITWeekend7 اول اسفندماه برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، گروه Sharif ICT با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات و پارک علم و فناوری این دانشگاه و با حمایت استراتژیک سازمان فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال برگزاری هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور IT WEEKEND7 با هدف انتقال تجربه بزرگان این حوزه، ارائه دلایل پیروزیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب کار های نوین و خلاقانه، آنالیز چالش های پیش روی استارت آپ ها پیروز و نوپا در تاریخ اول اسفند ماه امسال در محل دانشگاه صنعتی شریف می باشد.

در این رویداد افراد سر شناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان های پیروزیت و شکست های خود را در قالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبین مطرح می نمایند. سخنرانی ها به سبک کنفرانس های TEDx اجرا شده و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس های اشتراک ویدئو و شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند؛ بنابراین پس از برگزاری چندین دوره از این جشنواره مجموعه ارزشمندی از سخنرانی های افراد سرشناس حوزه فناوری اطلاعات را خواهیم داشت.

همچنین در حاشیه این سخنرانی ها پنل های تخصصی، پنل های چالشی و کارگاه آموزشی نیز برگزار می گردد؛ لازم به ذکر است ثبت نام در این رویداد از ابتدای دی ماه شروع شده و تا 20 بهمن امسال ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رویداد به آدرس www.itweekend.ir مراجعه و یا با شماره 5-66028963-021تماس گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 874

به "هفتمین جشنواره ITWeekend7 اول اسفندماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین جشنواره ITWeekend7 اول اسفندماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید