رئیس اجرایی هنگ کنگ: معترضان تبدیل به دشمن مردم شده اند

به گزارش کشتی کروز، رئیس اجرایی هنگ کنگ امروز (دوشنبه) هشدار داد، معترضان در این دولتشهر پا را از مطالباتشان فراتر گذاشته، رو به خشونت افراطی آورده و تبدیل به دشمن مردم شده اند.

رئیس اجرایی هنگ کنگ: معترضان تبدیل به دشمن مردم شده اند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، کری لام، رئیس اجرایی هنگ کنگ امروز (دوشنبه) گفت: سطح خشونت های معترضان فراتر از مطالبات دموکراسی خواهانه رفته و تظاهرنمایندگان اکنون تبدیل به دشمن مردم شده اند.

کری لام توضیح داد: معترضان بی وقفه در حال از بین بردن جامعه هستند و هنگ کنگ به خاطر خشونتهای گسترده آشوبگران تحت فشار قرار گرفته است.

رئیس اجرایی هنگ کنگ در ادامه این صحبتهایش خاطر نشان کرد، می خواهد به معترضان بگوید که آنها در تامین مطالباتشان پیروز نخواهند شد و از همه مردم در این دولتشهر خواست تا آرامششان را حفظ نمایند و در هیچ یک از فعالیتهای غیرقانونی شرکت ننمایند.

کری لام این اظهارات را ساعتی بعد از وقوع دور جدیدی از خشونت و درگیری در جریان اعتراضات هنگ کنگ از جمله با شلیک پلیس به سمت یک معترض، به آتش کشیده شدن فردی دیگر و شلیک انبوهی گاز اشک آور از سوی پلیس علیه معترضان در قلب مرکز اقتصادی این دولتشهر بیان کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 642

به "رئیس اجرایی هنگ کنگ: معترضان تبدیل به دشمن مردم شده اند" امتیاز دهید

1 کاربر به "رئیس اجرایی هنگ کنگ: معترضان تبدیل به دشمن مردم شده اند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس اجرایی هنگ کنگ: معترضان تبدیل به دشمن مردم شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید