کاله به مصاف لیائونینگ چین و گاز هند می رود

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: حریفان بعدی تیم والیبال کاله در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا، لیائونینگ چین و گاز هند هستند.

کاله به مصاف لیائونینگ چین و گاز هند می رود

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با خاتمه بازی های گروه C و D مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا، مرحله اول این مسابقات به خاتمه می رسد و این در حالی است که حریفان مرحله بعدی کاله آمل نیز تعیین شده اند.

کاله در این مرحله به مصاف لیائونینگ چین و گاز هند می رود ولی هنوز ترتیب رویارویی شاگردان بهروز عطایی با این حریفان قدرتمند، معلوم نیست. بازی دو تیم هند و چین که تا ساعاتی دیگر در سالن آزادی آغاز می گردد، تکلیف اولین حریف کاله را در این مرحله تعیین می نماید.

کاله با 2 پیروزی 3 بر صفر مقابل نماینده چین تایپه و امارات به عنوان تیم اول گروه A به دور دوم صعود کرد و حالا باید با نمایندگان چین و هند دست و پنجه نرم کند. بهروز عطایی سرمربی کاله پیش از این گفته بود که با یکی از بدترین قرعه ها روبرو شده اند و بازی های سختی در انتظار آنهاست.

چین و هند با بازیکنان بومی خود به تهران آمده اند. تفاوت تیم چین با تیم سال قبل این است که 4 بازیکن ثابت تیم ملی این کشور در ترکیب لیائونینگ هستند و این یعنی یک دوئل جدی و تمام عیار برای سبز و زرد پوشان کاله. هندی ها هم که به قول حمزه زرینی، تیم چغری هستند و نوع والیبالی که بازی می نمایند به اصطلاح به والیبال ایران نمی خورد. هندی ها هم با بازیکنان بومی خود که بعضا سابقه بازی در لیگ برتر ایران را هم دارند در مقابل کاله صف آرایی می نمایند.

کاله روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با لیائونینگ چین و گاز هند روبرو می گردد، آدینه استراحت می نماید و از روز شنبه وارد مرحله یک چهارم نهایی می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 688

به "کاله به مصاف لیائونینگ چین و گاز هند می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاله به مصاف لیائونینگ چین و گاز هند می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید