خبرنگاران یک تن سموم قاچاق از فروشگاه های کشاورزی عنبرآباد کشف شد

به گزارش کشتی کروز، جیرفت - خبرنگاران - مدیر جهادکشاورزی شهرستان عنبرآباد از کشف بیش از یک تن انواع سموم قاچاق و تاریخ گذشته از فروشگاه های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

خبرنگاران یک تن سموم قاچاق از فروشگاه های کشاورزی عنبرآباد کشف شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران ، محسن طاهری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سموم قاچاق و تاریخ گذشته کشف شده از فروشگاه های کشاورزی عنبرآباد با حضور کننده سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و کننده قاچاق کالا صورتجلسه و به منظور طی مراحل قانونی به سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان تحویل داده شد.

وی بر تشدید بازرسی ها از مراکز فروش لوازم کشاورزی تاکید و شرح داد: در راستای انجام وظایف کارگروه پایش مواد کودی و سموم کشاورزی، بازدید اعضا این کارگروه از فروشگاه های کشاورزی به صورت مستمر انجام می شود.

مدیر جهادکشاورزی عنبرآباد تعداد فروشگاه های مجاز کشاورزی این شهرستان را 40 واحد برشمرد و بر خرید کشاورزان از فروشگاه های مجاز کشاورزی تاکید کرد.

وی گفت: کارگروه پایش مواد کودی و سموم با موضوع جهادکشاورزی به صورت هفتگی از فروشگاه های کشاورزی بازدید و بر نحوه توزیع کود و سم نظارت و با متخلفان برخورد قانونی می کند.

طاهری فروش هرگونه مواد کودی و سموم کشاورزی فاقد لیبل، شماره ثبت و ارائه نکردن فاکتور را از مصادیق تخلف برشمرد و از برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

وی گفت: مصرف کنندگان هنگام خرید سموم و کودها نسخه و فاکتور دریافت کنند تا در صورت بروز تخلف برخورد قانونی انجام شود.

مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1702

به "خبرنگاران یک تن سموم قاچاق از فروشگاه های کشاورزی عنبرآباد کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک تن سموم قاچاق از فروشگاه های کشاورزی عنبرآباد کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید