خبرنگاران عملیات احداث مدرسه خیرساز در ترکالکی گتوند شروع شد

به گزارش کشتی کروز، دزفول-خبرنگاران- عملیات ساخت مدرسه 9 کلاسه خیرساز ابن سینای شهر ترکالکی گتوند روز آدینه با حضور فرماندار و نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی شروع شد.

خبرنگاران عملیات احداث مدرسه خیرساز در ترکالکی گتوند شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، مدیرآموزش و پرورش شهرستان گتوند در این آیین زیربنای این فضای آموزشی را 580 مترمربع مطرح کرد و گفت: این طرح آموزشی با اعتباری افزون بر 42 میلیارد ریال به صورت مشارکتی اجرا می گردد که 70 درصد اعتبار آن از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و 30 درصد به وسیله خیران تامین خواهد شد.

حسین اسدی پور اضافه نمود: مدرسه ابن سینا شهرترکالکی گتوند، فرسوده و بیش از 45 سال قدمت دارد که قرار است در کنار ساختمان آن، این طرح آموزشی ساخته گردد.

وی گفت: قرار است تا بهمن ماه سال آینده این فضای آموزشی تکمیل و افتتاح گردد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین اظهارداشت: این مدرسه باید با شاخص ها، امکانات و مصالح به روز و براساس توافقنامه و با سرعت ساخته گردد.

سهراب گیلانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خیران، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس اضافه نمود: کوشش بر این است تا دیگر مسائل آموزشی با پیگیری و جدیت برطرف شوند تا دانش آموزان این شهرستان بدون دغدغه تحصیل نمایند.

وی با اشاره به مسائل بخش کشاورزی گتوند گفت: درآمد بیش از 70 درصد مردم این منطقه از کشاورزی است که حمایت جهاد کشاورزی به ویژه در فصل برداشت محصولات را احتیاج دارد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی درخصوص انتقال شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند از دانشگاه علوم پزشکی دزفول به اهواز گفت: این انتقال تنها برای توسعه و پیشرفت بخش بهداشت و درمان شهرستان گتوند بوده و نگفته ایم دزفول مقصر است.

وی اضافه نمود: گتوند باید روی پای خودش می ایستاد تا بتواند بیماران را درمان کند به همین دلیل زیر نظر استان رفت.

گیلانی گفت: در نشست با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسائل این بخش مطرح شد که وزیر نیز برای برطرف مسائل و پیشرفت با مستقل بودن و انتقال شبکه بهداشت شهرستان گتوند به اهواز مرکز استان خوزستان موافقت کرد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان گتوند باید در همه زمینه ها مستقل باشد، اضافه نمود: شهرستان گتوند باید ویژگی شهرستان بودن را داشته باشد و توانمندی و امکانات متناسب در آن ایجاد گردد نه فقط نام شهرستان را یدک بکشد.

وی درخصوص بعضی حاشیه سازی ها و جریان سازی های محلی در شهرستان گتوند درمورد انتقال شبکه بهداشت و درمان به اهواز گفت: افرادی که اخیرا حاشیه سازی نموده اند، نتیجه مثبت این انتقال را خواهند دید.

به گزارش خبرنگاران، در این آیین معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گتوند، بخشدار عقیلی، خانواده های شهدا و جمعی از مسئولان محلی و شهروندان نیز حضور داشتند.

شهرستان گتوند سال گذشته همانند سال های 93، 94 و 95 رتبه نخست آموزشی خوزستان را با 96درصد قبولی برای چهارمین بار در 6 سال گذشته کسب کرد.

این شهرستان بیش از 13 هزار دانش آموز شهری و روستایی و یکهزار و 600 دانش آموز عشایری دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1465

به "خبرنگاران عملیات احداث مدرسه خیرساز در ترکالکی گتوند شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات احداث مدرسه خیرساز در ترکالکی گتوند شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید