خبرنگاران آمار مبتلایان کرونای انگلیسی در استان اردبیل به 6 نفر رسید

به گزارش کشتی کروز، اردبیل- خبرنگاران- آمار مبتلایان کرونای انگلیسی در استان اردبیل با مثبت شدن آزمایش یک فرد مشکوک در شهرستان خلخال به 6 نفر افزایش یافت.

خبرنگاران آمار مبتلایان کرونای انگلیسی در استان اردبیل به 6 نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل شامگاه یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین نتایج معین شده توسط آزمایشگاه تشخیص کرونا، تست کرونای انگلیسی یک نفر در شهرستان خلخال مثبت شده که هم اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بستری است.

دکتر شهرام حبیب زاده اضافه کرد: در حال حاضر با پنج مورد بستری بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در شهر اردبیل، مجموع افراد مبتلا به کرونا در این استان به 6 نفر رسیده یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل روز یکشنبه گفت: 60 نفر از اطرافیان این بیماران نیز رهگیری شده و آزمایش ابتلا به کرونا بر روی آنها اجرا شده که همه موارد منفی بوده است.

وی از همه اهالی استان اردبیل خواست تا در صورت داشتن مسافری از استان خوزستان یا استان های درگیر با کرونای انگلیسی و کشور عراق، موضوع را به سامانه تلفنی 4030 یا شماره تلفن مرکز مدیریت بیماری های شهرستان ها اطلاع داده یا به نزدیک ترین پایگاه، مرکز یا خانه بهداشت محل سکونت خود مراجعه نمایند.

تدابیر سخت گیرانه مقابله با کرونا در استان اردبیل از سوی مردم و متولیان بهداشت و درمان از 2 روز پیش و همزمان با تایید شناسایی پنج مورد ابتلا به سویه جدید کرونا موسوم به کرونای انگلیسی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1746

به "خبرنگاران آمار مبتلایان کرونای انگلیسی در استان اردبیل به 6 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار مبتلایان کرونای انگلیسی در استان اردبیل به 6 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید