جزئیات مسمومیت دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش کشتی کروز، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، شمار دانشجویان مبتلا به بیماری یا مسمومیت، در این دانشگاه را در طی 48 ساعت گذشته، بیش از 270 نفر اظهار داشت.

جزئیات مسمومیت دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش ایسنا، در چند روز اخیر، تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، دچار نوعی از بیماری یا مسمومیت شده اند و با بروز علائم و مسائل گوارشی به بهداری این دانشگاه و مراکز بهداشتی شهر اصفهان مراجعه کرده اند.

در این خصوص، سیدعلی میرمحمدی میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان توضیح داد: از صبح چهارشنبه، تعدادی از دانشجویان بیمار شدند و دلیل آن ناتعیین است، هنوز تعیین نشده که دلیل این اتفاق بیماری ویروسی است یا مسمومیت غذایی.

میبدی در رابطه با منشا این بیماری و تعیین شدن نتایج آزمایشگاهی، اظهار کرد: بر اساس آزمایشات اجرا شده، منشا این بیماری از آب نیست و تا روز دوشنبه الی سه شنبه نتایج آزمایشات و منشا این اتفاق تعیین می گردد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان درباره تعداد دانشجویان مبتلا شده، اظهار کرد: طی 48 ساعت گذشته، بیش از 270 نفر از دانشجویان درگیر شده اند، اما هم اکنون این تعداد در حال کاهش است.

بنا به گفته بسیاری از دانشجویان دانشگاه صنعتی، در اردیبهشت ماه نیز حادثه ای مشابه در این دانشگاه اتفاق افتاده است، اما رئیس دانشگاه صنعتی در مورد وقوع این اتفاق در اردیبهشت ماه، در این دانشگاه، اظهار بی اطلاعی کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2358

به "جزئیات مسمومیت دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مسمومیت دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید