تیم پژوهشی دانشگاه بوستون طراحی کرد: ربات پخت و پز با توانایی طبخ هات داگ

به گزارش کشتی کروز، گروهی از پژوهشگران دانشگاه بوستون پیروز شدند نوعی ربات طراحی نمایند که می تواند با سرعت و دقت بالا هات داگ طبخ کند. این ربات با هدف طبخ فست فود طراحی شده است.

تیم پژوهشی دانشگاه بوستون طراحی کرد: ربات پخت و پز با توانایی طبخ هات داگ

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در آینده ای نزدیک ربات های پخت و پز همه رستورانهای دنیا را فتح خواهند کرد. اخیرا تیم تحقیقاتی دانشگاه بوستون اقدام به آموزش یک ربات ویژه برای پخت و پز نموده اند که می تواند هات داگ ها را به سرعت آماده کند.

این تیم با استفاده از یادگیری تقویت شده و تشویق با یاری پرداخت پاداش نوعی سیستم جدید را ایجاد نموده است که می تواند در رستورانها کارکردی فوق العاده داشته باشد. این ربات ها در کنار ایمنی بالا، سرعت خیره نماینده ای در اجرای فرامین مختلف کاربران دارند. درواقع این ربات ها می توانند بر اساس برنامه های معین شده ساندویچ های مختلفی را آماده نمایند.

زاخاری سرلین و همکارانش که در این طرح شرکت دارند، در مطالعه ای که اخیرا در مجله ساینس روبوتیک منتشر شد می گویند: برعکس ربات هایی که تا کنون طراحی شده بودند و در حل برنامه های پیچیده و کنترل مسائل نقص هایی داشتند، ربات های جدید سیستم قوی تری را ارائه می دهند.

این ربات درست مثل انسانها می تواند بازوهای خود را حرکت دهد و اشیاء مختلف را جا به جا کند. درواقع سیستم جدید به رباتها یاری می نماید تا تصمیم گیری های پیچیده ای را در نحوه پردازش اطلاعات مغز ما انجام دهند.این تیم مجبور بودند که ربات را به روشی غیرمترقبه آموزش دهند که شامل یک زبان برنامه نویسی است که در واقع بسیار شبیه به کلمات در زبان انگلیسی ساده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 809

به "تیم پژوهشی دانشگاه بوستون طراحی کرد: ربات پخت و پز با توانایی طبخ هات داگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم پژوهشی دانشگاه بوستون طراحی کرد: ربات پخت و پز با توانایی طبخ هات داگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید