تعاملات شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی و ویتنام گسترش می یابد

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت:تعاملات شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی و ویتنام گسترش می یابد.

تعاملات شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی و ویتنام گسترش می یابد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، سید حسن علم الهدایی صبح امروز در دیدار با سفیر کشور ویتنام با اشاره به اینکه باید ظرفیت های دو کشور مورد آنالیز قرار بگیرد گفت: این یک موقعیت بسیار مناسب است زیرا آشنایی شما با پارک علم و فناوری به اندازه کافی است و همانطور که در جریان هستید در کشور 30 پارک علم و فناوری فعالیت می نمایند و خراسان رضوی یکی از بزرگترین پارک های ایران را در اختیار دارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با اشاره به اینکه این موسسات توانسته اند خدمات علمی بسیار زیادی را به جامعه ارائه دهند توضیح داد: ما خوشبختانه در کشور منابع انسانی تحصیل نموده و هوشمندی را در اختیار داریم.

علم الهدایی گفت: زمینه های همکاری بین دو کشور اگر آنالیز گردد به نظر می رسد فعالیت های بسیار مناسبی بین دو کشور انجام گردد، در حوزه های کشاورزی، انرژهای نفت و گاز و آب فعالیت های فناورانه خوبی داریم.

وی توضیح داد: پروژه فناوری آی سی تی استان توسط پارک علم و فناوری خراسان رضوی در حال اجرا است، امیدوارم در این بازدید زمینه های مختلف همکاری بین دو کشور در حوزه های علمی شکل بگیرد.

همچنین، امینی معاون پارک خراسان رضوی در این دیدار گفت: پارک علم و فناوری خراسان رضوی یکی از بزرگترین پارک های علم و فناوری ایران است.

وی با اشاره به اینکه در این پارک بیش از 200 شرکت پژوهشی فعالیت می نمایند اضافه نمود: امیدوارم این دیدار زمینه های بسیار مثبتی را به همراه داشته باشد.

معاون پارک علم و فناوری خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید زمینه های فعالیت های طرفین به صورت دقیق تعریف گردد توضیح داد: شرکت های ما در حوزه های نفت و گاز، فناوری اطلاعات، کشاورزی و صنایع غذایی فعالیت می نمایند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 439

به "تعاملات شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی و ویتنام گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعاملات شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی و ویتنام گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید