بیش از 1400 واحد مسکونی مددجویان خراسان شمالی نیازمند تعمیر است

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: یک هزار و 437 واحد مسکونی مددجویان این نهاد حمایتی نیازمند تعمیر است.

بیش از 1400 واحد مسکونی مددجویان خراسان شمالی نیازمند تعمیر است

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

امان الله حسین پور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد اظهارکرد: این احتیاجها توسط مددکاران این نهاد در روستاها و شهرها شناسایی شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی توضیح داد: مددکاران با حضور در روستاها و محله های مختلف شهر در جریان مسائل و مسائل فرهنگی، اجتماعی، معیشتی و سایر احتیاجهای مددجویان قرار گرفته و برای برطرف مسائل آنان گام برمی دارند.

حسین پور اضافه نمود: هر مددکار متولی شناسایی و احصاء مسائل 600 خانوار است و بر اساس احتیاجمندی های اعلام شده توسط مددکاران، یک هزار و 757 خانوار در استان سرویس بهداشتی و یک هزار و 803 خانوار نیز حمام ندارند.

وی اظهار کرد: هم اکنون یک هزار و 735 خانوار در خراسان شمالی از داشتن یخچال محروم هستندو یک هزار و 407 مورد نیز به بخاری احتیاج دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی یک هزار و 626 اجاق گاز، 678 تخته فرش و 955 دستگاه تلویزیون را از دیگر اقلام مورد احتیاج مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در خراسان شمالی مطرح نمود و اضافه نمود: 806 زوج نیز پشت نوبت دریافت جهیزیه اند.

نقشه احتیاجمندی های مددجویان تدوین شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود از تهیه نقشه احتیاجمندی های مددجویان این استان اطلاع داد و گفت: این نقشه به زودی چاپ و در اختیار مراکز حمایتی قرار می گیرند.

حسین پور اضافه نمود: بر همین اساس این نهاد طبق این نقشه اقدام به برنامه ریزی برای کاهش مسائل احتیاجمندان می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1103

به "بیش از 1400 واحد مسکونی مددجویان خراسان شمالی نیازمند تعمیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 1400 واحد مسکونی مددجویان خراسان شمالی نیازمند تعمیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید