برنامه ریزی برای تحقق اهداف ارزیابی عملکرد نوسازی مدارس در سال 1400

به گزارش کشتی کروز، تهران (پانا) - مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بر جدیت و برنامه ریزی دقیق و منظم برای تحقق اهداف ارزیابی عملکرد نوسازی مدارس در سال 1400 تأکید کرد.

برنامه ریزی برای تحقق اهداف ارزیابی عملکرد نوسازی مدارس در سال 1400

با توجه به آغاز فرایند ارزیابی عملکرد در واحدهای مختلف ستادی و استانی مجموعه نوسازی مدارس، و برای هماهنگی و ایجاد وحدت رویه، جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانس با حضور میثم حاجی پور مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان نوسازی مدارس کشور و کارشناسان ارزیابی عملکرد ستادی و ادارات کل استانی برگزار گشت.

در ابتدای این جلسه میثم حاجی پور مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان نوسازی مدارس کشور، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و کوشش همکاران ستادی و استانی، اظهارکرد: در سال های اخیر همکاران پرکوشش حوزه ارزیابی عملکرد ستاد و استان ها برای کسب امتیازات لازم در بین دستگاه های عمرانی اقدامات ارزنده ای داشته اند که قابل تقدیر است، اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی افزد: برای تحقق اهداف ارزیابی عملکرد در سال 1400 می بایست برنامه ریزی، جدیت و اهتمام بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم عملکرد واقعی نوسازی مدارس را ثبت و معرفی کنیم.

حاجی پور با اشاره به اینکه براساس مأموریت هایی که سازمان نوسازی مدارس کشور دارد کسب رتبه های برتر در این بخش محتمل است، گفت: ضمن مطالعه و دقت نظر بیشتر در خصوص موارد مورد درخواست برای تهیه گزارشات از عملکرد موجود، نسبت به بارگذاری آنها در زمان دقیق و به شکل صحیح اقدامات لازم انجام گیرد.

مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان نوسازی مدارس کشور در خاتمه با اشاره به کوشش و کوشش مضاعف برای تحقق اهداف ارزیابی عملکرد در سال 1400، شرح داد: احصاء اطلاعات، تهیه گزارش فعالیت های اجرا شده و بارگذاری مستندات مثبته در زمان مقرر نیازمند یک برنامه ریزی دقیق در استان ها است تا بتوانیم به شرایط مطلوب در بخش شاخص های اختصاصی و شاخص های عمومی دست یابیم.

گفتنی است، جواد حدادی راد رئیس گروه ارزیابی عملکرد و کارشناسان ستادی و استانی نوسازی مدارس، برای رفع ابهامات شاخص های اختصاصی نقطه نظرات خود را مطرح و برای برگزاری جلسه شاخص های عمومی نیز برنامه ریزی و تصمیم گیری انجام شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2217

به "برنامه ریزی برای تحقق اهداف ارزیابی عملکرد نوسازی مدارس در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای تحقق اهداف ارزیابی عملکرد نوسازی مدارس در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید