بازدید مدیر عامل بانک تجارت از کارخانه پاکشوما

به گزارش کشتی کروز، مدیر عامل بانک تجارت و اشرف نژاد عضو هیات مدیره این بانک از خط فراوری محصولات شرکت لوازم خانگی پاکشوما بازدید کردند.

بازدید مدیر عامل بانک تجارت از کارخانه پاکشوما

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، رضا دولت آبادی در بازدید از خط فراوری شرکت لوازم خانگی پاکشوما و در جلسه ای با ابراهیمی مدیر عامل این مجموعه از آمادگی بانک تجارت برای ارائه خدماتی متمایز و افزون تر از قبل در چارچوب تفاهمنامه امضا شده دو طرف اطلاع داد.

دولت آبادی مجموعه پاکشوما را یکی از مشتریان قدیمی و ارزنده این بانک برشمرد و گفت: حمایت از فراوری کنندگان داخلی در سالی که به جهش فراوری نامگذاری شده است یکی از راهبردهای بانک بوده و همراهی با صنعتگران را با اعطای تسهیلات و ارائه خدمات ارزی و ریالی در اولویت برنامه خود قرار داده ایم.

مدیر عامل بانک تجارت اظهار امیدواری کرد تفاهمنامه امضا شده این بانک با پاکشوما همکاری های بیشتر دو مجموعه را به دنبال داشته باشد و با نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی رونق بیش از پیش شرکت پاکشوما را در فراوری محصولات با کیفیت داخلی ببینیم.

ابراهیمی مدیر عامل شرکت پاکشوما با اشاره به رضایت این شرکت از خدمات بانک تجارت گفت: از سالها پیش تا به امروز مشتری بانک تجارت بوده و به مزیت های این بانک نسبت به سایر بانکها آشنایی کامل داریم. مسلما امضای تفاهم نامه با بانک تجارت فصل جدیدی از همکاری ها را رقم خواهد زد.

شرکت فراوریی صنعتی پاکشوما که با هدف فراوری لوازم خانگی در سال 1354 تاسیس شد در حال حاضر یکی از فراوری کنندگان پیروز صنعت لوازم خانگی در ایران و خاورمیانه است. خانواده محصولات پاکشوما در پنچ گروه یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی مطابق با نیازهای بومی کشور فراوری می گردد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1709

به "بازدید مدیر عامل بانک تجارت از کارخانه پاکشوما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیر عامل بانک تجارت از کارخانه پاکشوما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید