انتقاد تند عضور شواری شهر از شهردار تهران

به گزارش کشتی کروز، عضو شورای شهر تهران اعلام نمود که می بایست شهردار تهران در خصوص آلودگی دو روز اخیر مرکز به شورا گزارش می داد.

انتقاد تند عضور شواری شهر از شهردار تهران

به گزارش ایسنا، ناصر امانی پس از استماع گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا گفت: 48 ساعت اخیر جنجالی علیه شورا و شهرداری در خصوص گرد و غبار ایجاد شده و بهتر بود شهردار تهران یا معاون حمل و نقل در راستای احترام به افکارعمومی به شورا آمده و شرح می دادند که مردم فکر نکنند که تنفس و سلامت آن ها برای مدیریت شهری مهم نیست هرچند که این موضوع ارتباطی به شهرداری تهران ندارد، اما وقتی شهردار تهران می گوید که مسئولیت مبارزه با آلودگی هوا به وی سپرده شده و در این راستا قرارگاه ایجاد می نماید دیگر برای مردم فرقی ندارد که آلودگی طبیعی برعهده دولت است و آلودگی های دیگر برعهده شهرداری است و اساسا برای مردم فرقی بین دولت و شهرداری وجود ندارد و مردم برایشان مهم نیست که کمیته را شهرداری تشکیل می دهد یا استانداری.

وی با بیان این که داشتن مسئولیت مهم نیست بلکه داشتن اختیار مهم است، اظهار کرد: دولت مصوبه خود مبنی بر ممنوعیت شماره گذاری موتورسیکلت ها را سه سال دیگر عقب انداخته و برایمان سوال است که آیا زاکانی به عنوان مسئول قرارگاه آلودگی هوا می تواند این ابلاغیه دولت را لغو کند؟ می تواند به وزارت صنعت، معدن و تجارت بگوید که شماره گذاری را متوقف کنید؟ شرایط این روز ها به مانند ضرب المثل آفتابه لگن هفت دست، ولی شام و نهار هیچی شده است.

وی با بیان این که مردم زیر پست های من فحش و بدوبیراه نوشته اند که چرا تهران تعطیل نشد، گفت: حق دارند و از آن ها عذرخواهی می کنم و برایمان سوال است که چرا تهران تعطیل نشد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2244

به "انتقاد تند عضور شواری شهر از شهردار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند عضور شواری شهر از شهردار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید