آمادگی همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه حل مسئله، لزوم توجه به صنعت دریایی

به گزارش کشتی کروز، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فناوران سیراف گفت: کار مثبت دانشگاه آزاد اسلامی و حرکت این مجموعه به سمت دانشگاه حل مسئله را برای همکاری در حوزه دریایی تکریم نموده و خبرنگارانن را یاری می کنم.

آمادگی همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه حل مسئله، لزوم توجه به صنعت دریایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، حسن ابراهیم پور ضیایی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشی و قرارداد مشارکت در ارائه خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و شرکت فناوران سیراف که عصر امروز در مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب برگزار گردید، اظهار کرد: جهانی علم از راستا آموزش صرف خارج شده و به سمت مهارت آموزی و یادگیری رفته است . هیچ کاری بدون بال علمی نمی تواند صورت بگیرد و هیچ کاری هم بدون تجربه انجام نمی گردد.

وی اضافه نمود: در زمینه ارتباط دانشگاه با صنعت دریایی کارهای خوبی انجام دادیم. همچنین زنجیره تامین و توسعه آن در کشور را برعهده گرفتیم و آمادگی داریم با تیم های علمی همکاری کنیم. باید حوزه فناوری دریایی و صنعت دریایی کار و کوشش بسیاری صورت بگیرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فناوران سیراف بیان نمود: صنعت دریایی، صنعتی مادر است و ما به دنبال تخصصی کردن آن هستیم. بنده افسر نیروی دریایی قبلا بودم و وظیفه خودم می دانم که کار مثبت دانشگاه آزاد اسلامی و حرکت این مجموعه به سمت دانشگاه حل مسئله را برای همکاری در حوزه دریایی تکریم نموده و خبرنگارانن را یاری می کنم و آماده همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه حل مسئله هستیم.

ابراهیم پور ضیایی ادامه داد: تمام دانشگاه های عظیم جهان بیزینس اسکول دارند، در ایران نیز باید در کنار دانشگاه های خود چنین رویکردی داشته باشیم و ما در شرکت خود به دنبال آکادمیک دریایی هستیم تا علاقه مندان به حوزه علم و دانش را به سمت کارآفرینی سوق دهیم. از مدیریت واحد تهران غرب تشکر می کنم که در راستای تفاهم نامه همکاری به ما یاری بسیاری کردند.

4118/4084/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1409

به "آمادگی همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه حل مسئله، لزوم توجه به صنعت دریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه حل مسئله، لزوم توجه به صنعت دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید