آقای مدیری پول دورهمی را هم پس بده!

به گزارش کشتی کروز، درخواست مهران مدیری از صداوسیما برای پخش نشدن تصویرش، واکنش های مختلفی را در فضای مجازی به همراه داشته است.

آقای مدیری پول دورهمی را هم پس بده!

مهران مدیری کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون روز گذشته در واکنش به ناآرامی های اخیر در کشورمان با انتشار ویدئویی در صفحه خود در فضای مجازی اظهار داشت که به عنوان سازنده، کارگردان و مجری برنامه دورهمی حاضر نیست حتی یک فریم از تصویر او از هیچ شبکه ای پخش گردد.

این اظهارنظر آقای مدیری در حالیکه ضبط بیش از دو سوم از فصل تازه برنامه دورهمی به انتها رسیده و این برنامه اکنون آماده پخش از شبکه نسیم است، با واکنش های مختلفی در فضای مجازی همراه شده است.

بعضی از کاربران فضای مجازی با استقبال از این تصمیمِ مهران مدیری، همراهی او با مردم (!) را ستایش نموده اند.

بعضی دیگر نیز ویدئوی منتشرشده از مهران مدیری در فضای مجازی را جدی نگرفته و گفته اند که او از ترس جانش (!) مجبور به همراهی با معترضان شده است.

عده ای از کاربران فضای مجازی هم از این تصمیم مهران مدیری استقبال نموده اند، اما نه به خاطر همراهی با معترضان!

و اما عده زیادی از کاربران فضای مجازی هم با اشاره به عایدی های نجومی مهران مدیری از تلویزیون، از اینکه او بعد از دریافت دستمزد کامل خود چنین تصمیمی را گرفته انتقاد نموده و گفته اند اگر مجری دورهمی به آنچه می گوید اعتقاد دارد باید عایدی هنگفتی که از ساخت این برنامه کسب نموده را هم به بیت المال بازگرداند.

با توجه به اینکه ضبط برنامه دورهمی به انتها رسیده و آقای مدیری نیز دستمزد خود از ساخت این برنامه را به طور کامل دریافت نموده است، حال باید منتظر ماند و دید آیا او عایدیی که از ساخت فصل تازه این برنامه به دست آورده را نیز باز خواهد گرداند یا خیر.

ناصر قدیر کاشانی تهیه کننده برنامه دورهمی در مصاحبه خود با خبرنگاران تاکید نموده که مهران مدیری تمام دستمزد خود را دریافت نموده و تصمیم گیری درباره پخش این برنامه برعهده صداوسیماست.

خبرنگاران فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2332

به "آقای مدیری پول دورهمی را هم پس بده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای مدیری پول دورهمی را هم پس بده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید