98 درصد کادر بهداشت و درمان بریتیش کلمبیا تا کنون واکسینه شده اند

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران و به نقل از The Star، در سراسر بریتیش کلمبیا تنها دو درصد از کارکنان بخش مراقبت های بهداشتی واکسینه نشده اند. این 3071 کارمند از 26 اکتبر تا کنون مجاز به ادامه کار در مراکز بهداشتی نیستند. طبق گزارشات اخیر، در بیشتر منطقه ها بریتیش کلمبیا 98 درصد کادر بهداشت و درمان به طور کامل واکسینه شده اند.

98 درصد کادر بهداشت و درمان بریتیش کلمبیا تا کنون واکسینه شده اند

در منطقه ساحلی ونکوور، نرخ واکسیناسیون کارکنان مراقبت های بهداشتی بالاتر از میانگین استانی بوده است؛ در این منطقه تنها یک درصد این کارکنان هنوز واکسینه نشده اند.

دکتر بانی هنری، مسئول بهداشت بریتیش کلمبیا، پیش تر اعلام نموده بود از تمامی ساکنان استان که 2 دوز واکسن کرونا را دریافت نموده اند، دعوت خواهد شد تا از اول ژانویه برای دریافت دوز سوم ثبت نام نمایند. بین دوز دوم و سوم باید حداقل 6 ماه فاصله باشد. وی بعلاوه اعلام کرد افراد مسن ، بیماران خاص و افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف برای دریافت دوز سوم در اولویت خواهند بود.

خانم هنری ضمن اشاره به الزام پیروی از پروتکل های کرونایی موجود در بریتیش کلمبیا، بر اهمیت دریافت واکسن آنفولانزا نیز تأکید کرد. به گفته وی، افرادی که با بیماران و سالخوردگان در ارتباط هستند، باید نسبت به واکسیناسیون آنفولانزا اقدام نمایند.

از زمان آغاز همه گیری، 210.203 مورد مبتلا به کرونا در بریتیش کلمبیا گزارش شده است. در حال حاضر 4.301 بیمار کرونایی در این استان وجود دارد، که 426 نفر آنها در بیمارستان، و 124 نفر در بخش ICU هستند. تا به امروز، 8،361،935 دوز از واکسن های فایزر، مدرنا و آسترازنکا در این استان تزریق شده است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2069

به "98 درصد کادر بهداشت و درمان بریتیش کلمبیا تا کنون واکسینه شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "98 درصد کادر بهداشت و درمان بریتیش کلمبیا تا کنون واکسینه شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید