22 میلیارد ریال هزینه احداث 199 واحد مسکونی برای مددجویان رفسنجان

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: مدیرتامین مسکن وامور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان، با اشاره به احداث 199 واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت امداد رفسنجان، گفت: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی، بیش از22میلیارد ریال هزینه شده است.

22 میلیارد ریال هزینه احداث 199 واحد مسکونی برای مددجویان رفسنجان

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

مهدی دوست محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرمان، اظهار کرد: در دو سال گذشته 200 واحد مسکونی با هزینه ای بیش از 22میلیارد و247میلیون و271هزار و917ریال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رفسنجان احداث شد.

وی اضافه کرد: در این مدت همچنین 117مورد تعمیر اساسی و 77مورد تعمیر جزئی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رفسنجان صورت گرفته است.

مدیرتامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان از احداث 85چشمه حمام و سرویس بهداشتی برای مددجویان شهرستان رفسنجان در دو سال گذشته خبرداد و اظهار کرد: در مدت مذکور منازل مسکونی 53 نفر از مددجویان تحت حمایت این شهرستان به لوله کشی گاز مجهز شده است.

دوست محمدی همچنین از احداث بیش از800 سرویس بهداشتی برای مددجویان کمیته امداد استان اطلاع داد و گفت: سال گذشته در راستای ارتقاء سطح بهداشت و سلامت محیط مددجویان، 868 سرویس بهداشتی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمان احداث شده است.

وی از بهسازی 55چشمه سرویس بهداشتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اطلاع داد و اعلام کرد: برای احداث و بهسازی این تعداد سرویس بهداشتی، در مجموع 6میلیارد و560میلیون ریال توسط کمیته امداد هزینه شده است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1054

به "22 میلیارد ریال هزینه احداث 199 واحد مسکونی برای مددجویان رفسنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 میلیارد ریال هزینه احداث 199 واحد مسکونی برای مددجویان رفسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید