گسترش شبکه خیرین بنیاد علمی مصطفی، جذب 5 میلیارد سرمایه

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد مصطفی(ص)، در ششمین نشست مجمع سالیانه صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص)، منابع جذب شده بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) مطرح و 33 درصد سود سالیانه این صندوق نیز اعلام شد.

گسترش شبکه خیرین بنیاد علمی مصطفی، جذب 5 میلیارد سرمایه

سید علی عمرانی، مدیر اجرایی بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)، اعلام کرد: صندوق موقوفات و سرمایه گذاری جایزه مصطفی(ص) در راستای جذب خیرین و واقفین، ماموریت هایی را جهت توسعه علم و فناوری دنبال می نماید؛ در حال حاضر جمع کل سرمایه صندوق، چهل و چهار میلیارد و یکصد میلیون تومان است که در امسال مبلغ پنج میلیارد و 500 میلیون تومان نیز جذب سرمایه داشته است.

بهره بردای از ظرفیت سایرکشورها

عمرانی ادامه داد: برنامه هایی جهت جذب منابع بین المللی درنظر گرفته شده است؛ زیرا بسیاری از هزینه های بنیاد با ارزهای خارجی صورت می گیرد؛ بنابراین جهت استفاده از منابع اقتصادی و ابزارهای نوین اقتصادی سایر کشورها و جذب مشارکت آنان، پیشنهاد ایجاد صندوق وقف علم وفناوری جهانی ارائه شده و هم اکنون بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) در حال برنامه ریزی جهت امکان سنجی این موضوع است.

وی اعلام کرد: شبکه خیرین اقتصادی و غیراقتصادی بنیاد مصطفی(ص) در حال گسترش است؛ درحال حاضر 370 نفر عضو جامعه خادم مصطفی(ص)، 250 نفر عضو همیاران و 28 نفر واقف هنرمند ایرانی و غیرایرانی داریم که باتوجه به افزایش تعداد خیرین، جذب منابع بنیاد و ضرورت شبکه سازی و استفاده از ظرفیت ها، جهت ایجاد دبیرخانه همراهان بنیاد، برنامه هایی در نظرگرفته شده است.

در ششمین نشست مجمع سالیانه صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) حدود 33 درصد سود سالیانه این صندوق اعلام شد و راهکارهای افزایش منابع و بازدهی صندوق مورد گفتگو نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 916

به "گسترش شبکه خیرین بنیاد علمی مصطفی، جذب 5 میلیارد سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش شبکه خیرین بنیاد علمی مصطفی، جذب 5 میلیارد سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید