گروه خودروسازی سایپا در راه نمایشگاه خودرو مشهد

به گزارش کشتی کروز، گروه خودروسازی سایپا با زیرمجموعه های خود نظیر پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، سایپایدک و غیره، در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حضور خواهد داشت. پیش بینی می گردد بسیاری از محصولات تولیدی تازه این گروه خودروسازی به همراه خودروهای وارداتی زیر مجموعه های آن، در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش درآیند.

گروه خودروسازی سایپا در راه نمایشگاه خودرو مشهد

نمایشگاه خودرو مشهد یکی از مهمترین نمایشگاه های تاثیرگذار در صنعت خودرو کشور است. این نمایشگاه تا امروز میزبانی از خودروسازان داخلی و خارجی بسیاری را قطعی نموده است.

براساس اطلاعات دریافتی از گروه خودروسازی سایپا، این خودروساز داخلی در نمایشگاه خودرو سال جاری حضور خواهد داشت. علاقه مندان به محصولات این خودروساز می توانند از خودروهای سایپا و زیر مجموعه های آن در این نمایشگاه تماشا نمایند.

این احتمال وجود دارد که بعضی از خودروهای تازه سایپا که در سامانه یکپارچه به فروش رسیدند هم در غرفه سایپا حضور داشته باشند.

شرکت های پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، سایپا یدک و… هم که بازوهای اصلی سایپا در حوزه فراوری و خدمات پس از فروش هستند، در نمایشگاه خودرو مشهد حضور پیدا خواهند کرد.

با توجه به معرفی محصولات تازه از سوی سایپا و زیرمجموعه های این گروه خودروسازی، باید دید چقدر از محصولات این خودروساز داخلی در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد استقبال خواهد شد.

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از 9 تا 12 شهریور ماه از ساعت 16 تا 22 در محل دایمی نمایشگاه های شهر مشهد برگزار و پذیرای عموم علاقه مندان و بازدیدنمایندگان خواهد بود.

ترخیص 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر

هونگچی E-QM5 بهمن موتور در یک قدمی ورود به ایران / آنالیز تخصصی

ریمک نورا رکورد پیست نوربرگ رینگ را 20 ثانیه جابه جا کرد

مرسدس بنز AMG GT تازه با 577 اسب بخار قدرت رونمایی شد

کوییک S سایپا آنالیز شد / خالی بند و کم توان!

منبع: بیت ران
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2472

به "گروه خودروسازی سایپا در راه نمایشگاه خودرو مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه خودروسازی سایپا در راه نمایشگاه خودرو مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید