کومان: آینده هلند را کاملا روشن می بینم

به گزارش کشتی کروز، رونالد کومان تیم جوان و یکدستی ساخته که به نظر می رسد می تواند یک بار دیگر به یکی از قدرت های اروپا تبدیل گردد. تیم ملی هلند که سال های افت را پشت سر گذاشته و در دو تورنمنت بزرگ اخیر، یورو 2016 و جام جهانی 2018 غایب بوده، با ارائه یک بازی منظم و البته فرصت طلبی بازیکنانش توانست با سه گل آلمان را شکست دهد؛ نتیجه ای که در تاریخ بی سابقه بود.

کومان: آینده هلند را کاملا روشن می بینم

کومان بعد از این پیروزی گفت: این نتیجه به ما اعتماد به نفس زیادی برای آینده می دهد، واقعا باید به آن افتخار کنیم، این یک مبارزه بی نظیر بود و می دانستیم که توانایی ارائه یک فوتبال ناب را داریم. همه به این پیروزی احتیاج داشتند؛ بازیکنان، کادر فنی و همه هلند. ما آغاز خوبی داشتیم، حالا باید یک قدم جلوتر برویم.

کومان در این بازی به دو بازیکن پی اس وی آیندهوون، دنزل دامفریس و استیون برگ وین فرصت داد نخستین بازی ملی شان را انجام دهند. او همچنین یک بازیکن اولی دیگر داشت؛ آرنات گروئن فلد که متولد نیجریه است و با حضور در این بازی به عنوان بازیکن جانشین، کشور آفریقایی اش را از داشتن خود ناامید کرد: این بازیکنان مایه افتخار هستند، با تمام وجودشان مبارزه کردند. همه کسانی که نخستین بازی ملی شان را تجربه کردند عالی بودند و وقتی شما تصور می کنید که چهار سال بعد این بازیکنان به کجا رسیده اند، می توانید خیلی به آینده هلند خوش بین باشید.

هلند در مقاطعی از بازی واقعا مشکل داشت و کومان گفت از بازی تیمش رضایت کامل ندارد: خیلی از دقایق بازی می توانست نتیجه متفاوتی داشته باشد. ما بازی را لغزان آغاز کردیم و نمی توانستیم با آلمان برابری کنیم اما کم کم در بازی رشد کردیم و بعد از نیمه دوم فضاهای خوبی برایمان به وجود آمد؛ چیزی که مقابل آلمان معمول نیست چون آنها بین خطوط بازی می نمایند.

هلند در بازی بعدی خود دیداری دوستانه با بلژیک خواهد داشت.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 191

به "کومان: آینده هلند را کاملا روشن می بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: آینده هلند را کاملا روشن می بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید