رجحان آرژانتین، هلند و اروگوئه در شب توقف انگلیس و ایتالیا

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: در شبی که تیم های ملی انگلیس و ایتالیا مقابل رقبای خود تن به تساوی دادند تیم های آرژانتین، هلند و اروگوئه دیداری تدارکاتی شان را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

رجحان آرژانتین، هلند و اروگوئه در شب توقف انگلیس و ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی 2014 برزیل شب گذشته (چهارشنبه) و بامداد امروز (پنجشنبه) دیدارهای محبت آمیز ای در سرتاسر جهان برگزار گردید. در یکی از این بازی ها تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز در استادیوم مونومنتال آنتونیو وسپوکیو لیبرتی شهر بوینس آیرس میزبان ترینیدادوتوباگو بود که پیروز شد این بازی را با رجحان 3 بر صفر پشت سر بگذارد.

در حالی که لیونل مسی در دیدار مقابل ترینیدادوتوباگو 90 دقیقه کامل در زمین حضور داشت ولی گل های آلبی سلسته را در این مسابقه رودریگو پالاسیو (45)، خاویر ماسچرانو (51) و ماکسی رودریگس (61) به ثمر رساندند. آرژانتین یکی از حریفان تیم ملی کشورمان در گروه F جام جهانی 2014 برزیل است. تیم ملی ایران هم پیش از آغاز رقابت های جام جهانی 2014 در دیداری محبت آمیز در سائوپائولوی برزیل به مصاف ترینیدادوتوباگو خواهد رفت.

تیم ملی انگلیس هم شب گذشته در استادیوم سان لایف فلوریدا مقابل اکوادور با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شد. شاگردان روی هاجسون در این بازی توسط وین رونی (29) و ریکی لمبرت (51) به گل رسیدند و گل های اکواردور را اِنر والنسیا (8) و مایکل آرویو (70) به ثمر رساندند. این دیدار دو اخراجی هم داشت. آنتونیو والنسیا از اکوادور و رحیم استرلینگ از انگلیس هر دو در دقیقه 79 با کارت مستقیم داور زمین بازی را ترک کردند.

شب گذشته همچنین تیم ملی ایتالیا در استادیوم ورونا آنتونیو بنتگودی شهر ورنا مقابل میهمانش، لوکزامبورگ با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. برای ایتالیا کلودیو مارکیسیو (9) و برای لوکزامبورگ ماکسیم چانوت (85) گلزنی کردند.

در سایر دیدارهای برگزار گردیده هم نتایج به توضیح زیر رقم خورد:

جبل الطارق یک - مالت صفر

الجزایر 2 - رومانی یک

مجارستان یک - آلبانی صفر

هلند 2 - ولز صفر

جامائیکا 2 - مصر 2

ایسلند یک - استونی صفر

اروگوئه 2 - اسلوونی صفر

شیلی 2 - ایرلند شمالی صفر

السالوادور یک - ساحل عاج 2

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 549

به "رجحان آرژانتین، هلند و اروگوئه در شب توقف انگلیس و ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان آرژانتین، هلند و اروگوئه در شب توقف انگلیس و ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید