صحبت های لوو بعد از برد ژرمن ها در دیداری دوستانه

به گزارش کشتی کروز، سرمربی تیم ملی آلمان روحیه بازیکنانش را بعد از برتری برابر پرو مورد تمجید قرار داد.

صحبت های لوو بعد از برد ژرمن ها در دیداری دوستانه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه کیکر، تیم ملی آلمان در حالی که با یک گل از پرو عقب بود توانست با زدن دو گل، تیم برتر زمین قرار گیرد و آلمان پیروز این دیدار دوستانه لقب گیرد.

یواخیم لوو سرمربی آلمان بعد از برتری تیمش برابر پرو گفت: خوشحالم که برنده این دیدار شدیم. می دانستم که بازیکنانم انگیزه زیادی برای برتری در این بازی داشتند و سخت کوشش کردند تا بتوانند برنده از زمین خارج شوند. ما در نیمه نخست موقعیت های زیادی را از دست دادیم و از نظر من این مشکل بزرگی در تیم ماست. باید این مشکل را رفع کنیم. هنوز تعادل مطلوب در تیم ملی وجود ندارد و به همین خاطر تعویض هایی انجام دادیم تا بتوانیم ریتم مورد نظرمان را در زمین پیدا کنیم.

ژولین براندت در جام جهانی روسیه در ترکیب تیم ملی آلمان حاضر بود ولی تنها 19 دقیقه برای تیمش به میدان رفت. در این دیدار براندت حضوری موثر در ترکیب تیمش داشت تا نشان دهید قابلیت این که دقایق بیشتری در زمین برای ژرمن ها به میدان برود را دارد.

در همین رابطه سرمربی آلمان گفت: در جریان پیشرفت بازیکنانم هستم و یکی از بازیکنانی که در مسیر خیلی خوبی قرار گرفته است براندت است. او با حضور در زمین بازی اعتماد به نفس بالایی به دست آورده است.

تیم ملی آلمان در جام جهانی در مرحله گروهی حذف شد اتفاقی که بعد از نزدیک به 70 سال رخ داد ولی فدراسیون فوتبال این کشور به یواخیم لوو برای ادامه همکاری اعتماد نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 160

به "صحبت های لوو بعد از برد ژرمن ها در دیداری دوستانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های لوو بعد از برد ژرمن ها در دیداری دوستانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید