کالدرون: همه تیم ها می خواهند پرسپولیس را ببرند، نباید ترابی را با مسی مقایسه کرد، هیچ مسئله ای با سید جلال ندارم

به گزارش کشتی کروز، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازی سختی با سایپا داریم چراکه همه تیم ها می خواهند پرسپولیس و این بازی خاص را ببرند.

کالدرون: همه تیم ها می خواهند پرسپولیس را ببرند، نباید ترابی را با مسی مقایسه کرد، هیچ مسئله ای با سید جلال ندارم

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش ،گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از بازی سایپا با پرسپولیس درباره تغییر زمان این ملاقات بیان نمود: به دلیل تاخیرمان عذرخواهی می کنم. اینکه زمان بازی ها عوض شده مهم نیست. سرما در ساعت سه بعد از ظهر کم تر است و این موضوع برای ما بهتر است. پرسپولیس پس از بازی با گل گهر ریکاوری خوبی داشته و اکنون برای ملاقات مهم با سایپا آماده هستیم.

او درباره بحث حضور جوناتاس برزیلی در پرسپولیس گفت: درباره مذاکره با بازیکنان از باشگاه بپرسید چراکه تمرکز من روی چهار بازی آینده مان است و روی این مسائل کار می کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره اشتباه محمد حسین کنعانی زادگان در بازی با گل گهر و احتمال نیمکت نشینی او مقابل سایپا گفت: من نمی دانم کدام اشتباه را می گویید. با توجه به اینکه بازی های مان فشرده و هر چهار روز یک بار برگزار می گردد، روش من این است که تغییراتی در ترکیب تیم به وجود آورم در غیر این صورت احتمال آسیب دیدگی بازیکنان وجود دارد. بعضی نفرات مان خسته هستند و همواره تغییراتی در سیستم و ترکیب داشته ام.

سرمربی پرسپولیس درباره ارزیابی اش از کیفیت تیم سایپا که در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته است، گفت: همانگونه که می دانید تمام تیم ها مقابل پرسپولیس خوب بازی می نمایند و بازی سختی داریم. همه تیم ها می خواهند پرسپولیس و این بازی را خاص را ببرند و فکر می کنم بازی سختی با سایپا داریم.

او اضافه نمود: امیدوارم بازی سختی نداشته باشیم چراکه تا امروز تمام بازی های ما سخت بوده است. تمام حریفان مان خوب بوده اند و مقابل پرسپولیس خوب دفاع نموده اند. اگر نتوانیم گل اول را بزنیم بازی سخت می گردد.

کالدرون درباره احتمال بازی هوایی از سوی تیم پرسپولیس با توجه به کیفیت ضعیف زمین استادیوم شهدای شهر قدس گفت: حریف بیشتر از پرسپولیس از بازی مستقیم استفاده می نماید. ما هم مهاجم قدبلند و یک متر و 90 سانتی متری نداریم که بخواهیم روی هوا بازی کنیم. سبک بازی مان شکل دیگری است و روش خودمان را مدنظر داریم. اگر زمین خوب نباشد به مشکل می خوریم.

او اضافه نمود: از طرفی زمین تمرین ما هم خوب نیست و بچه ها می توانند خودشان را با شرایط زمین شهرقدس وفق بدهند. کیفیت زمین تمرین پرولیس با استادیوم محل برگزاری بازی مان با سایپا یکسان است.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس درباره مقایسه مهدی ترابی با لیونل مسی گفت: به نظرم این مقایسه ها نباید انجام گردد، اما مسئله ای نیست. ترابی آماده است و خوشحالم کیفیت او را می بینم. همه از کیفیت بازی این بازیکن لذت می بریم.

او درباره اینکه چرا با وجود بازگشت سیامک نعمتی به فهرست 19 نفره پرسپولیس همچنان خبری از امید عالیشاه که با این بازیکن درگیر شده در فهرست تیم نیست، گفت: من مربی تیم هستم و درباره 25 بازیکن تصمیم می گیرم. من تصمیم می گیرم چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. این تصمیم من است. ممکن است مردم راضی باشند یا نه.

کالدرون درباره اینکه شنیده می گردد سید جلال حسینی به دلیل غیبت در بازی با گل گهر از سرمربی پرسولیس دلخور است، گفت: رابطه من با کاپیتان خیلی خوب است. سید جلال هر وقت بازی نموده یا ننموده، رفتار حرفه ای و عالی داشته است. من نمی دانم چرا بیشتر خبرنگاران دنبال جنجال می گردند. هیچ مسئله ای با سید جلال ندارم و رابطه مان خوب است. سه دفاع وسط بین المللی و عالی داریم و تا زمانیکه 2 نفر بازی می نمایند، یک نفر بیرون می ماند. ما هر چهار روز، یک بازی داریم و به همه بازیکنان احتیاج داریم.

کالدرون درباره ارزیابی اش از گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در لیگ قهرمانان همه گروه ها سخت است، اما من این گروه را دوست دارم چراکه حریفان را خوب می شناسم و به تیمم کامل اطمینان دارم. بی شک بازی های سختی داریم، اما امید و اطمینان دارم که به مرحله بعدی می رویم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا هدف پرسپولیس در لیگ قهرمانان کسب عنوان قهرمانی است، گفت: باید بازی به بازی جلو برویم. زیاده خواهی خوب است، اما باید به بازی بازی پیش برویم تا پیروز شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 801

به "کالدرون: همه تیم ها می خواهند پرسپولیس را ببرند، نباید ترابی را با مسی مقایسه کرد، هیچ مسئله ای با سید جلال ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: همه تیم ها می خواهند پرسپولیس را ببرند، نباید ترابی را با مسی مقایسه کرد، هیچ مسئله ای با سید جلال ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید