با زمینه سازی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا به فوتبال ایران خیانت کردند

به گزارش کشتی کروز، تهران (پانا) - ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است با حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا زمان آن رسیده که راهنمایی فوتبال ایران به فوتبالی ها واگذار گردد.

با زمینه سازی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا به فوتبال ایران خیانت کردند

فرشاد فلاحت زاده در گفت وگو با پانا درباره عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر بیست و یکم گفت: وقتی تیمی صدرنشین لیگ برتر شده است یعنی نتایج خوبی گرفته و فرایند مطلوبی را سپری نموده که توانسته به صدر جدول برسد و صدرنشینی را حفظ کند. فرایند امتیازگیری استقلال در نیم فصل اول خوب بوده اما مهم این است که در انتها فصل هم بالای جدول باشند و در هفته سی ام جام قهرمانی را بالای سر ببرند تا دل طرفداران پس از سال ها شاد شده و سختی های سال های اخیر به نوعی از یاد آنها برود.

وی در واکنش به انتقاداتی که از فرهاد مجیدی بابت زیبا بازی نکردن استقلال می گردد، گفت: درست است که شاید در برخی بازی ها استقلال فوتبال زیبایی از خودش به نمایش نگذاشته اما در فوتبال به بازی زیبا امتیاز نمی دهند. این مهم است که تیم توانسته ببرد و به صدر جدول برسد. الان شرایط طوری است که طرفداران به فوتبال زیبا زیاد فکر نمی نمایند؛ البته کسی نیست که از فوتبال زیبا بدش بیاید اما برای طرفداران استقلال فقط قهرمانی می خواهند و انتظار دارند فرهاد مجیدی برای آنها یک جام بیاورد.

پیشکسوت استقلال درباره نقاط ضعف و قوت این تیم در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر گفت: استقلال در ابتدای فصل مشکل دفاع تیمی داشت اما به مرور زمان با راهنمایی های گابریله پین و فرهاد مجیدی این مشکل حل شده است و کمتر از اوایل فصل شاهد لو رفتن توپ به وسیله بازیکنان استقلال هستیم. تیم رو به دفاع سه نفره آورده است، سیستمی که استقلال با آن خاطرات خوبی دارد و توانسته زمان راهنمایی مرحوم منصور پورحیدری با همین سیستم قهرمان آسیا گردد. اما برای نیم فصل دوم تیم احتیاج به یک بازی ساز و طراح دارد تا گره وسط زمین را باز کند.

وی در ادامه درباره کنار گذاشته شدن استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: افرادی که در این ماجرا دخیل بودند به فوتبال ایران خیانت کردند و فوتبال ما را زیر سوال بردند. تمام این مسائل به خاطر این است که فوتبال ایران دست فوتبالی ها نیست و سیاسیون برای فوتبال ما تصمیم گیری می نمایند. به نظرم زمان آن رسیده که فوتبال دست فوتبالی ها اداره گردد، لیگ قهرمانان سال جاری که از دست پرسپولیس و استقلال رفت حداقل برای فصل بعد فکری کنیم که این مسائل تکرار نگردد. فقط امیدوارم این جریان روی بازیکنان و به خصوص جوان ترهای دو تیم تاثیرگذار نباشد و آنها به خاطر شوکی که وارد شده است افت ننمایند. به هر حال لیگ قهرمانان آسیا محل دیده شدن بازیکنان جوان است و از این مسابقات است که زمینه لژیونر شدن بازیکنان فراهم می گردد که نمونه آن هم همین فصل رخ داد و دیدیم که مهدی قایدی با قراردادی خوب لژیونر شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2183

به "با زمینه سازی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا به فوتبال ایران خیانت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با زمینه سازی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا به فوتبال ایران خیانت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید