محمد انصاری: به صفر- صفر در قطر خیلی خوشبینم

به گزارش کشتی کروز، شاید باورتان نشود اما واقعا هیچ فرقی ندارد در کدام منطقه از زمین بازی کنم. چپ، وسط و حتی روی نیمکت. هر جا که باشم در خدمت پرسپولیس هستم. با انرژی کامل و تمرکز بالا.

محمد انصاری: به صفر- صفر در قطر خیلی خوشبینم

به گزارش خبرنگاران ، امیر اسدی، محرومیت محمد انصاری مقابل السد همه را نگران نموده. از برانکو تا طرفداران پرسپولیس که از مدت ها قبل درگیر این بازی هستند و موفقیت در آن. غیبت انصاری وقتی به چشم می آید که بدانیم پرسپولیس جایگزینی روی نیمکت ندارد و مدافعی هم نیست که جای خالی او را پر کند. بازیکنی بی سر و صدا و کم حاشیه و البته مثمرثمر و کلیدی در ترکیب پرسپولیس. مدافعی که برایش فرقی ندارد در کدام پست بازی کند. خودش می گوید دفاع وسط ، چپ و یا روی نیمکت مهم نیست، نکته اصلی موفقیت پرسپولیس است و اینکه بتوانم به تیم خدمت کنم. انصاری که در تهران مانده و همراه پرسپولیس به قطر نرفته، دم دستی ترین بازیکن برای مصاحبه است. مصاحبه را با محرومیت او آغاز کردیم و با تیم ملی تمام.

_ شهرآورد که گذشت، درباره بازی حساس مقابل السد صحبت کنیم. تو و کمال کامیابی نیا محروم هستید و حسین ماهینی مصدوم. با توجه به این غیبت ها، آیا برای موفقیت در قطر امیدی هم برای تان مانده؟

در فوتبال همیشه باید امیدوار بود. بخصوص که بارها دیده ایم همه جور اتفاقی در فوتبال رخ می دهد. تیم با امیدواری فراوان به قطر رفته و به نظرم برای کسب نتیجه در دوحه بخت کمی ندارد.

_ وقتی شما محروم هستید و بازیکن جایگزین هم ندارید، نتیجه گیری در قطر سخت نیست؟

بازی در هر مرحله ای سخت است اما شما دیدید که الدحیل را چطور از پیش رو برداشتیم. بچه ها کوشش کردند و طرفداران هم کنارمان بودند. السد را هم می توانیم مثل الدحیل شکست بدهیم. فقط باید تمرکز کنیم و ابتدا در قطر یک نتیجه خوب بگیریم و سپس در تهرن کار را تمام کنیم.

_ البته کمبود بازیکن و انجام بازی های فشرده هم کار را برای تان سخت نموده.

همینطور است. کمبود بازیکن باعث می گردد بازیکنان تحت فشار باشند و هر 5 روز یک بار بازی نمایند. نتیجه اش هم آسیب دیدگی هایی است که می بینید. البته ما بازیکنان جوان خوبی هم در تیم داریم که می توانند در مواقع لزوم از این فرصت استفاده نمایند و خودی نشان بدهند.

_ خودت بارها پست بازی ات را تغییر داده ای. از دفاع چپ به دفاع وسط و دوباره بازگشت به کناره ها. در کدام پست راحت تر هستی؟ با خودت باشد کدام یک را انتخاب می کنی؟

من ابتدا دفاع چپ بودم و فوتبالم را در این پست آغاز کردم. از دو فصل قبل بود که به دفاع وسط آمدم و در این پست بازی کردم. شاید باورتان نگردد اما واقعا هیچ فرقی ندارد در کدام منطقه از زمین بازی کنم. چپ، وسط و حتی روی نیمکت. هر جا که باشم در خدمت پرسپولیس هستم. با انرژی کامل و تمرکز بالا.

_ این فصل با پرسپولیس چه هدفی ر ا دنبال می کنید؟

قهرمانی در هر دو جام، هم ایران و هم آسیا. امیدوارم به این هدف برسیم و بتوانیم نتایج چند فصل اخیر را تکرار کنیم. این هدف دور از دسترس ما نیست.

_ برسیم به تیم ملی. تو قبل از جام جهانی و حدود یک سال در اردوهای تیم ملی حضور داشتی اما حالا مدتی است که در فهرست بازیکنان مورد نظر کی روش نیستی. اتفاقی افتاده؟

هیچ اتفاقی رخ نداده. همه بازیکنان این شانس را دارند که به تیم ملی دعوت شوند و من هم برای مدتی این مسئله را تجربه کردم. کوشش می کنم اول در پرسپولیس موفق باشم و سپس به تیم ملی دعوت شوم. این هم یکی از اهداف من است.

_ نتیجه بازی با السد را پیش بینی می کنی؟

پیش بینی که سخت است اما خیلی خوشبینم که صفر بر صفر تمام گردد و پرسپولیس با دست پر به ایرن برگردد.

2-یک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 179

به "محمد انصاری: به صفر- صفر در قطر خیلی خوشبینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد انصاری: به صفر- صفر در قطر خیلی خوشبینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید