کاش روزگار جوانی را در دوران کرونا کلید نمی زدیم

به گزارش کشتی کروز، تهیه نماینده فصل جدید سریال روزگار جوانی می گوید که بهتر بود در دوران کرونا آغاز به کار نمی کردند؛ چرا که مدام مجبورند بعد از چند روز کار، پروژه را تعطیل نمایند.

کاش روزگار جوانی را در دوران کرونا کلید نمی زدیم

فراوری فصل سوم مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی در شبکه پنج سیما از بهمن ماه 99 آغاز شده است.

این سریال در 30 قسمت به کارگردانی اصغر توسلی ساخته می گردد و بازیگرانی چون بیوک میرزایی، رسول نجفیان، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی در آن ایفای نقش می نمایند.

سپهر محمدی ـ تهیه نماینده فصل جدید روزگار جوانی ـ در گفت وگویی با خبرنگاران درباره زمان آغاز و سرانجام کار تصویربرداری این سریال گفت: حدود سه ماه است که سریال روزگار جوانی کلید خورده است و تصویربرداری تا آخر تیر ماه 1400 به طول می انجامد.

این تهیه نماینده درباره تاثیر کرونا بر فرایند ساخت سریال روزگار جوانی مطرح کرد: کرونا پدرمان را درآورده است. چند روز کار می کنیم و بعد، چند روز را تعطیل می کنیم. یکی عطسه می نماید همه نگران می شویم. دیوانه شده ایم؛ نباید در این ایام تصویربرداری را آغاز می کردیم.

او اضافه کرد: چندی قبل کار 10 روز تعطیل شد، اما دوباره آغاز کردیم. احتمال می دهم اگر شرایط به همین منوال باشد باز مجبور شویم چند روزی تعطیل کنیم.

محمدی در سرانجام در پاسخ به این سوال که کدام یکی از بازیگران فصل های قبل در این فصل حضور دارند؟ گفت: فقط دو ـ سه نفر از بازیگران فصل های قبل در این فصل هستند. آقای بیوک میرزایی هستند که دوباره خانه شان را به پنج دانشجوی جدید اجاره می دهند. همچنین از نوستالژیک های سریال، ماشین فولکس ایشان است!

فصل اول روزگار جوانی سال 1377 به تهیه نمایندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه در سال 1378 به تهیه نمایندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه فراوری شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1839

به "کاش روزگار جوانی را در دوران کرونا کلید نمی زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاش روزگار جوانی را در دوران کرونا کلید نمی زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید